۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۲۱۳۱۰۱
به دلیل هراس از موشک‎های مقاومت؛

نشست دولت صهیونیستی در پناهگاه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دولت عبری به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو امروز یکشنبه از ترس موشک‎های مقاومت نشست هفتگی خود را به پناهگاه انتقال داد.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شدت نسبت به انتشار اطلاعات امنیتی و اخبار مربوط به خسارت های ناشی از اصابت موشک های مقاومت هشدار داده است.

 

این در حالی است که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" قبل از این نیز با موشک باران تل آویو نتانیاهو را وادار به ترک کنفرانس مطبوعاتی خود کرده بود و عملیات های موشکی این گردان ها باعث شده است که 5 میلیون صهیونیست هر روز گوش به زنگ باشند تا در صورت حمله موشکی به پناهگاه ها پناه ببرند.

 

ارتش صهیونیستی برای هفتمین روز متوالی به تجاوز گسترده خود علیه باریکه غزه ادامه می دهد که در نتیجه این حملات تاکنون 166 فلسطینی شهید و 1120 نفر دیگر مجروح شده اند.

 

در مقابل گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه و به ویژه گردان های قسام شاخه نظامی حماس توانسته اند صدها فروند موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین شلیک کنند که از جمله آنها می توان به موشک باران حیفا با موشک های "آر 160"، حمله به قدس اشغالی با استفاده از موشک های "ام 75" و نیز موشک باران شهرک هسته ای دیمونا، فرودگاه نظامی رامون، منطقه قیساریه و بحر المیت اشاره کرد که در تاریخ درگیری های گروه های مقاومت با رژیم صهیونیستی بی سابقه بوده است./982/ب101/د

ارسال نظرات