۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۱۴۵۸۲
امشب در حرم رضوی؛

مراسم وداع با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم ویژه وداع ماه مبارک رمضان امشب در حرم مطهر رضوی در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.
وداع با رمضان

حجت الاسلام محمود روحانی نژاد، رییس اداره تبلیغات و مناسب های وِیژه آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری مراسم ویژه وداع ماه مبارک رمضان در حرم رضوی در آستانه حلول ماه شوال خبر داد.

 

وی تصریح کرد: در این مراسم که یکشنبه پنجم مرداد ماه ساعت 21:00 تا 23:00 در صحن جامع رضوی برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به ایراد سخنرانی می پردازد، مداحان ذاکران اهل بیت(ع) محمدعطاپور دعای وداع را قرائت و سیدجعفر ماهرخسار نیز مدیحه سرایی می کنند.

 

وی با اشاره به برنامه های پایانی ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در روزهای آخر رمضان به پیروی از سنت حسنه نبوی، مراسم معنوی «اعتکاف رضویون» با حضور فعالان و نخبگان فرهنگی جوان شهر مشهد، از 31 تیرماه تا 2مرداد، مصادف با 24، 25 و 26 ماه رمضان در شبستان نجف آبادی مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 

گفتنی است، اعتکاف رضویون از 24 تا 26 ماه رمضان ویژه فعالان فرهنگی، نخبگان، دانشجویان در مسجد گوهر شاد حرم رضوی حضور معنوی و باشکوهی از جوانان را در حرم مطهر رضوی به نمایش گذاشت./9312/ت303/ب4

ارسال نظرات