۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۱۴۶۳۱

مراسم اختتامیه سومین دوره حفظ قرآن کریم در حوزه علمیه کوتنا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه سومین دوره حفظ قرآن کریم امروز با حضور مدیر استانی حوزه علمیه استان در حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر برگزار شد.
جلسه قرآن طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم اختتامیه سومین دوره حفظ قرآن کریم امروز با حضور مدیر استانی حوزه علمیه استان در حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام امیری، مدیر اجرای طرح حفظ قرآن کریم استان در این مراسم با اشاره به این که این طرح امسال با حضور 50 طلبه از مدارس علمیه استان آغاز شد، گفت: در این طرح هفت نفر از طلاب موفق به حفظ سوره بقره شدند.

 

وی با بیان این که علاوه بر این ده نفر از طلاب شرکت کننده در این طرح حافظ دو جزء کلام الهی شدند، افزود: همچنین 20 نفر از طلاب نیز موفق به حفظ یک قرآن شدند.

 

حجت الاسلام امیری همچنین به اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن کریم در سومین دوره حفظ قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در این طرح ابتکاری که امسال برای نخستین بار اجرا شد ده نفر از طلاب موفق شدند صد آیه قرآن را به همراه تفسیر آن حفظ کنند.

 

وی، برگزاری کلاس روزانه تفسیر، تجزیه و ترکیب، تجوید و صوت الحن، درس اخلاق، محفل انس وهمچنین اردوی زیارتی را از جمله برنامه های حاشیه ای این طرح تابستانه اعلام کرد.

 

حجت الاسلام امیری در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مباحث قرآنی در حوزه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آشنایی طلاب با معارف و مفاهیم قرآنی در دوران تحصیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی رسالت حوزه در گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: حوزه باید با ترویج مبانی قرآنی در جامعه، کلام الهی را از مهجوریت خارج کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات