۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۲۱۴۶۵۵

تظاهرات ۵۰ هزار نفری ضدصهیونیستی در لندن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ حداقل ۵۰ هزار نفر در تظاهرات حمایت از مردم فلسطین در لندن شرکت کردند تا همبستگی خود را با خانواده‎های داغدیده در غزه نشان دهند.
تظاهرات همبستگي با مردم غزه در لندن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حداقل 50 هزار نفر در تظاهرات حمایت از مردم فلسطین در لندن شرکت کردند تا همبستگی خود را با خانواده های داغدیده در غزه نشان دهند.


این افراد برای نشان دادن اعتراض نسبت به حملات وحشیانه رژِیم صهیونیستی به نوار غزه در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن تجمع کردند.


ائتلاف «جنگ را متوقف کنید» و کمپین همبستگی با فلسطینی ها در انگلیس از برگزار کنندگان این حرکت اعتراضی بودند.


گروه تظاهرکنندگان از مقابل سفارت رژیم صهیونیستی به طرف پارلمان انگلیس راهپیمایی کردند تا از دیوید کامرون،نخست وزیر بریتانیا بخواهند حمایت از جنایت های جنگی اسرائیل را متوقف کند.


معترضان پلاکاردهایی را با خود حمل می کردند که روی آنها نوشته بود «آزادی برای فلسطین» و «تروریسم دولتی اسرائیل را متوقف کنید».


یکی از تظاهرکنندگان به نام «شازیا» گفت که این اعتراض برای وادار کردن کامرون به گوش دادن به رای دهندگانش و متوقف کردن اتحاد و همکاری با تروریست هایی مانند اسرائیل است.


بکی جانسون، یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تظاهرات در این باره می گوید: من مدت کمی را در سرزمین های اشغالی بوده ام و به خوبی تفاوت سبک زندگی آنها را می فهم. رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی اقدامات جنایتاکارانه اش در نوار غزه باشد./982/ب101/د

ارسال نظرات