۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۱۵۳۰۸
به مناسبت روز خبرنگار صورت می گیرد؛

دیدار اصحاب رسانه استان مازندران با آیت الله طبرسی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار با آیت الله طبرسی دیدار تا از رهنمودها و سخنان گرانقدر نماینده ولی فقیه در استان مازندران بهره بگیرند بیان داشت: این دیدار در روز 15 مرداد در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع)، دفتر نماینده مقام معظم رهبری صورت می گیرد.
دیدار اصحاب رسانه استان مازندران با آیت الله طبرسی

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به نام گذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: تحقق عینی شعار امسال نیازمند وحدت و همدلی آحاد جامعه و مسؤولان است.


حجت الاسلام ابراهیمی، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید کشور را در برابر هر گونه تهدید و تحریم فرهنگی و اقتصادی واکسینه می کند که باید با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در این راستا حرکت کرد.


وی با بیان این که آحاد جامعه در حوزه فرهنگی رسالت دارند، خاطرنشان کرد: همه باید عزم خود را در جهت تحقق مطالبات و رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری به کار گیرند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که رسانه ها بازوان توانمند کشور در پیشرفت و توسعه همه جانبه هستند، افزود: باید از این ظرفیت های موجود در جهت ارتقای جایگاه نظام و انقلاب در عرصه جهانی بهره گرفته شود.


حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که رسانه ها در خط مقدم تحقق شعار امسال قرار دارند، تصریح کرد: رسانه های کشور باید با مشی انقلابی و تکیه بر اعتقادات دینی در مسیر عدالت و ارزش های اسلامی گام بردارند.


وی با گرامی داشت فرارسیدن روز خبرنگار به برنامه های بزرگداشت این روز در استان مازندران اشاره کرد و گفت: یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی مجازی استان از روز 14 مرداد در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آغاز به کار کرده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که خبرنگاران و  اصحاب رسانه استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار با آیت الله طبرسی دیدار تا از رهنمودها و سخنان گرانقدر نماینده ولی فقیه در استان مازندران بهره گیری کنند، بیان داشت: این دیدار در روز 15 مرداد در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع)، دفتر نماینده مقام معظم رهبری صورت می گیرد.


حجت الاسلام ابراهیمی به برگزاری جشن بزرگ روز خبرنگار در استان مازندران اشاره کرد و افزود: این مراسم در روز 17 مرداد در متل بانک ملی بابلسر برگزار می شود./950/ت303/ب

ارسال نظرات