۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۱۵۴۶۰

فراخوان انقلابیان بحرینی برای تظاهرات در سالروز استقلال این کشور

خبرگزاری رسا ـ ۶ جریان مخالف نظام بحرین با انتشار فراخوانی خواستار تشدید فعالیت‌های انقلابی علیه نظام «آل خلیفه» همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالروز استقلال این کشور شدند.
بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه»، «جریان وفای اسلامی»، «جریان العمل اسلامی»،‌«جنبش خلاص»، «جنبش آزادگان بحرین» و «جنبش آزادی‌ها و دموکراسی – حق» با صدور بیانیه مشترکی تاکید کردند که انقلاب 14 فوریه تداوم طبیعی مبارزات ملت ما در مسیر رهایی از همه انواع اشغالگری و سیطره (بیگانگان) است.

 

این شش جنبش مخالف نظام بحرین خواستار تشدید فعالیت‌های انقلابی و مقاومت مشروع خود در چهل و سومین سالروز استقلال این کشور از استعمار انگلیس شدند و تاکید کردند که مقاومت مردمی این کشور به دنبال بیرون راندن اشغالگران سعودی و اماراتی و نظامیان متجاوز آنها و همچنین دستیابی به نظام سیاسی جدید است. نظامی که در آن حاکمیت با مردم است و ملت سرنوشت خودش را رقم می‌زند.

 

بیانیه این شش جنبش انقلابی بحرین بر لزوم ایستادگی مقتدرانه در مقابل دخالت‌های غربی شدند.

 

دخالت‌هایی که در راستای حمایت از نظام منامه و مجهز ساختن آن به انواع ابزار قلع و قمع و اطلاعات به منظور سرکوب انقلاب مسالمت آمیز ملت بحرین صورت می‌گیرند.

 

این گزارش حاکی است که شش جنبش انقلابی بحرین همچنین مردم را به شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های انقلابی چند روز آینده دعوت و تاکید کرد که به مناسبت چهل و سومین سالروز استقلال این کشور اجتماع عظیم مردمی در 14 آگوست جاری برگزار خواهد شد.

 

جزئیات این برنامه متعاقبا اعلام می‌شود.

 

از طرفی دیگر، جمعیت اسلامگرای الوفاق بحرین ملت انقلابی بحرین را به حضور گسترده در تظاهرات روز جمعه آینده تحت عنوان «ملتی که عقب نشینی نمی‌شناسد» دعوت و تاکید کرد که این تظاهرات از میدان «کرانه - ابوصبیع» ساعت پنج بعد از ظهر آغاز خواهد شد./980/ب102/د

ارسال نظرات