۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۱۵۵۶۰
استاد حوزه علمیه آمل:

خبرنگاران با مدیریت جهادی در راستای شکوفا کردن عزم ملی مردم گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که خبرنگاران و اصحاب رسانه درصدد تحقق رسالت عظیم خود تلاش های ارزنده ای دارند، بیان داشت: خبرنگاران با مدیریت جهادی خود درصدد شکوفا کردن عزم ملی مردم هستند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور هستند.

 

وی، ادامه داد:  امروز در عصر ارتباطات قرار داریم و برای ارائه اخبار در جای جای این جهان و برای به وجود آوردن عشق، امید و آرمان های تعالی بخش یک ملت، سرخط های خبری روزانه خبرنگاران و راویان حقیقتی والا و مهم است.

 

وی با بیان این که خبرنگاران برای پیشرفت و تعالی ایران عزیز، پویا و بانشاط از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند، بیان داشت: در راستای این امر خداپسندانه  17 مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم و به شکرانه جانفشانی ها و سعی و تلاش این عزیزان این روز بزرگ را گرامی بداریم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی طول عمر با عزت و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزو داریم که در این عرصه موفق باشند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که روز خبرنگار در حقیقت گرامیداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، تصریح کرد: خبرنگاران همه سختی ها را متحمل می شوند و در سرما و گرما و با عبور از مسیرهای سخت و دشوار در صدد ارائه خدمات بیشتر خود برای اطلاع رسانی عموم مردم هستند.

 

حجت الاسلام تقی زاده، تصریح کرد: بر همه مسؤولان و دلسوزان نظام واجب است تا از زحمات و تلاش های گرانقدر تقدیر داشته و از اهتمام والای آنان سپاسگذار باشند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به نام گذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: با عنایت به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ برای تحقق این شعار معظم و با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت اقتصادی، فرهنگی، سیاسى، اجتماعى، امنیتى و دیگر امور جامعه و انتشار آنها نیازمند آن است که سطح آگاهی مردم مطابق روز باشد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که خبرنگاران و اصحاب رسانه درصدد تحقق رسالت عظیم خود تلاش های ارزنده ای دارند، بیان داشت: خبرنگاران با مدیریت جهادی خود درصدد شکوفا کردن عزم ملی مردم هستند.

 

وی با تاکید بر این که باید به با بهره گیری از رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب در راستای تعالی ایران اسلامی حرکت کنیم، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید برای رسیدن به قله پر افتخار سعادت و خوشبختی ایران اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که باید در مقابل عزت آفرینی ها، دشمنان قسم خورده نظام و رهبری را به زانو درآوریم، افزود: باید به همگان ثابت کنیم که ما می توانیم و مقتدرانه بر روی حق و حقوق خود ایستاده هستیم./1314/ت302/ب

ارسال نظرات