۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۱۵۶۶۱
فارین پالیسی:

اسرائیل در جنگ غزه شکست خورد

خبرگزاری رسا ـ مجله آمریکایی فارین پالیسی تاکید کرد که اسرائیل در جنگ غزه شکست خورد و اکنون نمی‎داند چگونه مناطق صهیونیستی را که به سبب تجاوزات آن متحمل خسارت‎های زیادی شده، نجات دهد.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مجله آمریکایی فارین پالیسی نوشت: سامانه گنبد آهنین قادر به حمایت از مشروعیت باطل رژیمی نیست که دست به قتل و کشتار افراد بی گناه و غیر نظامی در باریکه غزه زده است.

 

این مجله همچنین عنوان کرد: حماس پیروز جنگ خواهد بود و افکار عمومی جهانیان هرگز تصویر 4 کودک بی گناه فلسطینی که به ناحق هنگام بازی در ساحل غزه به شهادت رسیدند را از یاد نمی برد.

 

فارین پالیسی تاکید کرد که اسرائیل علیه رقیب خود (حماس) که وارد جنگی سیاسی با این رژیم شده بود، جنگی نظامی را آغاز کرد و جنایت های زیادی را علیه ساکنان باریکه غزه مرتکب شده و تمامی حد و مرزها را زیر پا گذاشت.

 

این مجله آمریکایی اشاره کرد که اسرائیل به رغم ارتش و جنگ افزارهای پیشرفته ای که در اختیار دارد، در جنگ غزه شکست خورد حال انکه طرف فلسطینی هنوز سلاح هایی سری در اختیار دارد و این سلاح سری این است که هر چه زمان بیشتر به جلو برود، حمایت جهانیان از فلسطینیان بیشتر می شود./982/ب102/د

ارسال نظرات