۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۱۵۷۴۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ارتش رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار نیروهای مقاومت زمین گیر شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، افزود: رژیم صهیونیستی با کشتار و نسل کشی مردم غزه تصمیم بر سرکوب مقاومت آن ها را دارد اما این مردم با قدرت در برابر ظلم رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، با بیان این که استعمار انگلیس حداقل دویست سال گذشته وارد کشور های مسلمان شده است، گفت: برای اختلاف میان مسلمان ها هم بهایی در درون شیعیان درست کردند و هم وهابی در میان سنی ها درست کردند و هر دو جریان وابسته به استکبار جهانی و همواره مستکبرین در حال استفاده از این جریانات هستند.


وی با بیان این که نگاه کنید اهل غزه شیعه که نیستند مسلمان هستند، بیان داشت: باید گفت این داعشی های پلید آیا به کمک آن ها رفتند و متأسفانه وهابیت عوامل و ابزار دست قدرت های استکباری شده و به دنبال تحقق خواسته های آن ها هستند.


امام جمعه قائمشهر با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: این گونه که رژیم غاصب صهیونیستی خبیث نسل کشی به راه انداختند و قتل عام می کنند اگر با نیروی مسلح حماس جنگ دارند چرا بر سر آدم های بی گناه و خانه های مسکونی و مدرسه ای که خودشان گفتند که ما اعلام کردیم این جا مدرسه وابسته به صلیب سرخ جهانی است و اگر عده ای پناه بردند به داخل مدرسه، مدرسه را بمباران کنند صلیب سرخ نگفت که فردی از نیرو های مسلح به داخل مدرسه آمد، گفتند زن و بچه بی پناه به آن مدرسه پناه آوردند.


امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که طبع تاریخ و زمان روزگاه همین است، ادامه داد: باید زمان بگذرد تا دنیا ماهیت خبیث صهیونیست ها را بشناسد و درک کنند که چه جنایت هایی را مرتکب شده اند.


 وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره)، بیان داشت: حقوق بشر جز با دین باوری محقق نمی شود و در سایه دین حقوق انسانیت تامین می شود.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که در حال حاضر شهر غزه شهر آتش و خون شده است، ادامه داد: این آمریکا بی حیا می گوید ما همواره از رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم و نگفتند که شما با نیروهای مسلح فلسطین جنگ دارید چرا نسل کشی پیشه کردید.


امام جمعه قائمشهر، افزود: رژیم صهیونیستی با کشتار و نسل کشی مردم غزه تصمیم بر سرکوب مقاومت آن ها را دارد اما این مردم با قدرت در برابر ظلم رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: وحدت و همدلی باید در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه وجود داشته باشد و حمایت ارزنده ای از آنان صورت گیرد.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که رژیم صهیونیستی امروز در برابر مقاومت مردم غزه زمین گیر شده است، افزود: رژیم صهیونیستی که مدعی بود یکی از قوی ترین ارتش های دنیا را در اختیار دارد در برابر نیروهای مقاومت حرفی برای گفتن ندارند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان، گفت: از خداوند منان می خواهیم با امدادهای غیبی خود کمک کند تا مسلمانان غزه و عراق از دست صهیونیست ها و داعشی ها راحت شوند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات