۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۱۵۹۷۰
با حضور مردم شهرستان فلارجان؛

پیکر پدر تاریخ جنگ کردستان تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید عبدالرحیم رهنما، «پدر تاریخ جنگ کردستان» در میان انبوهی از مردم متدین اصفهان و شهرستان فلاورجان به سمت گلستان شهدا تشییع شد.
پیکر پدر تاریخ جنگ کردستان تشییع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، پیکر شهید عبدالرحیم رهنما پدر تاریخ جنگ کردستان پس از گذراندن سال‌ها بیماری پیش از ظهر امروز در میان خیل انبوهی از خانواده های شهدا و مردم متدین فلاورجان از میدان انقلاب شهرستان فلاورجان به سمت گلستان شهدا تشیع شد.

 

 

 

حضور جمعی از مسؤولان کشوری، استانی و شهری از جمله فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا سپاه اصفهان، جانشین سپاه صاحب‌الزمان و فرمانده پیشمرگان کرد و جمعی از مسؤولان شهرستان فلاورجان در این مراسم قابل توجه بود.

 

 

 

پیکر این جانباز دفاع مقدس پس از اقامه نماز از سوی حجت‌الاسلام علی شمس، بر روی دستان دوستان همرزم و مردم شهید پرور فلاورجان به خاک سپرده شد.

 

لازم به ذکر است شهید عبدالرحیم رهنما از ایثارگران و رزمندگان استان اصفهان بود که در سال 58 به فرمان امام راحل(ره) و زمانی که غائله کردستان آغاز شد، از استان اصفهان به این منطقه اعزام شد و تا سال 70 در کردستان فرمانده عملیات در شهرستان‌های سنندج و مریوان بود./939/پ203/ب4

ارسال نظرات