۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۱۶۷۷۹
رییس شورای هماهنگی خوزستان:

پیروزی ملت های اسلامی در گرو پیروی از مرجعیت است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تبیین جایگاه آیت الله سیستانی در میان ملت اسلامی عراق گفت: توجه به رهنمودها، منویات عالمان دین و پیروی از آنها زمینه ساز پیروزی ملت های اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مقاومت های اسلامی مردم غزه و عدم تعهد رژیم صهیونیستی به آتش بس اظهارداشت: تجربه جنگ 33روزه حزب الله لبنان و مقاومت مردم فلسطین نشان داده است که فقط زبان زور و مقاومت می تواند با پیشروی های این رژیم غاصب مقابله کند.

وی با تأکید براهمیت تسلیح کرانه ی باختری گفت: تسلیح کردن کرانه ی باختری تنها راه تأمین امنیت و استقلال آن منطقه در برابر اسرائیل بوده و در این راستا امت اسلامی و کشورهای دوستدار صلح و مدافع مظلومان باید پیشرو و پیش قدم باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تبیین جایگاه آیت الله سیستانی در میان ملت اسلامی عراق گفت: توجه به رهنمودها، منویات عالمان دین و پیروی از آنها زمینه ساز پیروزی ملت های اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام جعفری تشکیل و راه اندازی گروهک های تروریستی را دستاورد تفکر استکباری کشورهای غربی دانست و خاطر نشان کرد: گروهگ های تروریستی از جمله النصره و داعش، در سوریه و عراق برای تضعیف مقاومت های اسلامی تلاش کرده و می جنگند.

وی با تبیین آرمان‎های مقاومت اسلامی گفت: ملت های اسلامی وظیفه دارند از آرمان های مقاومت اسلامی در برابر استکبار دفاع کرده و فرهنگ مقاومت را در سراسر جهان گسترش دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بر ضرورت وحدت و همبستگی مسلمان تأکید کرد و افزود: جنگ های فرقه ای که دامن منطقه و کشورهای اسلامی را فرا گرفته، جنگ میان شیعه و اهل سنت نیست، بلکه جنگ میان اسلام و استکبار است./9462/ت303/ب2

ارسال نظرات