۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۱۶۸۸۹

رییس سازمان صدا و سیما با نماینده ولی فقیه در یزد دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس رسانه ملی با تشکر از اقدامات سازنده نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در ساماندهی حوزه های علمیه یزد و برنامه ریزی خوب برای آینده حوزه های علمیه و گسترش آن، این رویکرد را آگاهانه و مبتنی بر نیازهای آینده جامعه اسلامی دانست.
ديدار ضرغامي با آيت‌الله ناصري

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، عزت الله ضرغامی رییس رسانه ملی در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت و حوزه های علمیه در هدایت افکار عمومی، گفت: نیازهای فراوانی در عرصه رسانه وجود دارد که باید با آموزش و تربیت طلاب و کارشناسان دینی در مراکز حوزوی به آنان پاسخ داد.

رییس رسانه ملی با تشکر از اقدامات سازنده نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در ساماندهی حوزه های علمیه یزد و برنامه ریزی خوب برای آینده حوزه های علمیه و گسترش آن، این رویکرد را آگاهانه و مبتنی بر نیازهای آینده جامعه اسلامی دانست.

 

آیت الله ناصری هم در این دیدار با اشاره به پیشتازی استان یزد در علوم دین و وجود عالمان برجسته در استان در طول تاریخ گفت: یزد با استعدادهای فراوان خود همواره مهد علما و خاستگاه علم دین بوده و این افتخاری بزرگ برای مردم استان یزد است.


امام جمعه یزد استعداد جوانان یزدی را زبانزد دانست و افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و ایجاد فضای مناسب، جوانان علاقه مند را به سمت حوزه های علمیه سوق دهیم.

 

نماینده ولی فقیه نقش رسانه ملی را در این امر انکار ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ملی می تواند با مدیریت و ساخت برنامه های دینی و مذهبی و معرفی مشاغل مرتبط با تحصیلات حوزوی جوانان را به تحصیل در حوزه های علمیه ترغیب نماید./1328/د101/ب4

ارسال نظرات