۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۱۷۴۶۴
مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی موعود خوزستان تأکید کرد؛

ضرورت انتقال فرهنگ مهدویت در دانشگاه ها و مساجد

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ مهدویت به جوانان گفت: باید فرهنگ مهدویت را از راه مساجد، رسانه و دانشگاه ها به نسل جوان جامعه انتقال داد.
سيد احمد پور فرجي، مدير عامل بنياد فرهنگي حضرت موعود (عج) خوزستان

سید احمد پور فرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که فرهنگ مهدویت از آغاز خلقت عالم وجود داشته و تا پایان ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: خداوند می فرماید که وجود مبارک امام زمان(عج) سبب ادامه حیات در عالم است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان نگاه دکترین مهدویت را سبب ایجاد فرهنگ انتظار دانست و افزود: نگاه دکترین مهدویت در جامعه، نگاهی تکلیفی و امیدوارانه است که ما به عنوان سربازان امام زمان(عج) باید امام خود را شناخته و به دیگر مردم جهان معرفی کنیم.

وی در ادامه به اهمیت انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جوان اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ مهدویت را از راه مساجد، رسانه و دانشگاه ها به نسل جوان جامعه انتقال داد.

پورفرجی در ادامه بیان داشت: مسؤولان فرهنگی و اهالی رسانه تکلیف بسیار مهمی در ارتباط با نسل جوان بر دوش دارند و از راه های گوناگون می توانند با جوانان ارتباط سازنده برقرار کرده و آنان را با این فرهنگ بیشتر آشنا کنند.

این مقام مسؤول در پایان به عوامل نگرانی دشمنان اسلام از فرهنگ مهدویت پرداخت و بیان داشت: به سبب شباهت هایی که در کتاب‎های ادیان الهی درباره حقانیت مکتب مهدویت وجود دارد، این خطر از سوی دشمنان اسلام احساس شد که به واسطه شناخت این فرهنگ همه مردم جهان به اسلام و شریعت شیعه روی آورد؛ بنابراین دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا نگذارند صدای شیعه به مردم دنیا برسد./9462/ت303/ب2

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
آقای پور فرجی با کمک شما و اشتغال اینجانب زندگی از هم پاشیده ما 11 سال است که جیر خور سفره امام زمان. عج. است و دعا گوی شما هستیم، ممنون، به واقعیت که مرد خدا و سفیر امام زمان هستید
0
0