۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۱۸۱۶۳
عضو ارشد جنبش حماس:

پیروزی غزه تاثیر مستقیمی بر کرانه باختری خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس پیروزی مقاومت را هدف قرار دادن نظریه امنیت ملی رژیم صهیونیستی توصیف کرد و گفت: انعکاس این پیروزی به زودی در کرانه باختری به عنوان انبار مقاومت منعکس خواهد شد.
زهار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به اعلام آتش‌بس در نوار غزه و پیروزی مقاومت گفت: رژیم صهیونیستی یک شکست سخت سیاسی، امنیتی، نظامی و استراتژیک در حمله خود به نوار غزه را تجربه کرد.

 

وی افزود: نظریه امنیت اسرائیل را که با آن 66 سال به جهان خندیدند هدف قرار گرفتیم و برای اولین بار جریان را برعکس کردیم و به آن‌ها فهماندیم این رژیم صهیونیستی است که باید به موشکهای ما پاسخ دهند پس ازاینکه موشک‌ها هر وجب از سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

 

الزهار گفت: آنها به لطف اسلحه‌های آمریکایی و جنگنده‌ها، برتری نظامی داشتند اما ما سجیل‌هایی داشتیم که آن‌ها را از پا درآوردیم.

 

این عضو دفتر سیاسی حماس ادامه داد که انعکاسات پیروزی کنونی فقط متوجه رژیم صهیونیستی نخواهد بود بلکه بر کرانه باختری به عنوان یک خزانه مقاومت تاثیر خواهد گذاشت و سپس به تکرار تجربه غزه در کرانه باختری و قدس اشغالی فرا خواند و گفت: برای شروع آزادسازی فلسطین تلاش خواهیم کرد.

 

الزهار در ادامه عنوان کرد که ما در مرحله‌ای هستیم که برای تحقق 2 هدف اساسی باید تلاش کنیم: ترمیم و بازسازی تمام منازل ویران شده که قول و عهد مقاومت است و هدف دیگر حفظ این است که ما توانستیم ثابت کنیم آینده از آن ما و مقاومت است و توانستسم با حملات خود باعث شکست دشمن شویم.

 

وی افزود: ما بندر و فرودگاه می‎سازیم و در این راه از کسی اجازه نمی‌گیریم و اگر کسی بر آن تعرض کرد بندر و فرودگاهش را بمباران می‌کنیم.

 

این عضو جنبش حماس سپس در خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بدان که کشتن زنان و کودکان پَستی است نه جوانمردی، و امروز تاکید می‌کنیم که ما پیروز خواهیم شد و تو شکست خواهی خورد.

 

الزهار در پایان بر لزوم آزادسازی اسرا با استفاده از تمام امکانات موجود تاکید کرد./994/د101/ک

ارسال نظرات