۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۱۹۱۶۹
سه شنبه شب برگزار شد؛

وداع مردم مازندران با پیکر حجت الاسلام والمسلمین جباری

خبرگزاری رسا ـ مراسم وداع با پیکر مطهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری سه شنبه شب با حضور پر شور علما، روحانیت و مسؤولان کشوری و استانی در مصلای بهشهر برگزار شد.
مراسم وداع با پيکر مطهر امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، مراسم وداع با پیکر مطهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری سه شنبه شب با حضور پر شور علما، روحانیت و مسؤولان کشوری و استانی در مصلای بهشهر برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور برجسته روحانیت و مردم دلداده به ولایت و مرجعیت و روحانیت برگزار شد مداحان اهل بیت(ع) در سوگ ارتحال این عالم ربانی به مداحی و سینه زنی و مرثیه سرایی پرداختند.

 

این گزارش می افزاید؛ قرائت زیارت عاشورا از سوی یکی از مداحان اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های مراسم وداع با پیکر حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) بود. 

 

بر اساس این گزارش، مردم ولایی مازندران به ویژه شهرستان بهشهر در شب وداع با پیکر عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین جباری با سردادن شعارهای عزا عزاست امشب، عزا عزاست امشب، آیت حق جباری با شهداست، بار دیگر عشق و دلدادگی خود به مقام عالمان دینی را نشان دادند.

 

به گزارش رسا، طبق اعلام ستاد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره)، مراسم تشییع پیکر نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری ساعت 9 صبح چهارشنبه از گلزار شهدا به سمت مصلای جمعه برگزار و پیکر این عالم بزرگوار در جوار مزار پنج شهید گمنام به خاک سپرده می شود.

 

همچنین بر اساس اعلام ستاد ارتحال، قبل از انجام مراسم تشییع، مراسم زیارت عاشورا بر پیکر این عالم بزرگوار در بهشت فاطمه (س) بهشهر در جوار گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود. 

 

آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز بر پیکر نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری نماز خواهد خواند.

 

گفتنی است، براساس اعلام ستاد ارتحال، مراسم سوم و هفتم امام جمعه فقید بهشهر نیز 9 صبح جمعه 14 شهریورماه در مصلای جمعه برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید صابرجباری، امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بامداد روز دوشنبه در سن 76 سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات