۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۱۹۳۸۴

سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تبریز

خبرگزاری رسا ـ استان آذربایجان‌شرقی در حالی مرکز رفت و آمد سیاسیون قرار گرفته که این روزها میزبان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز برای سفری دو روزه وارد تبریز شد که هدف از این سفر افتتاح چندین پروژه عمرانی در منطقه آزاد ارس، دیدار با فعالان سیاسی، علما و بررسی وضعیت استان اعلام شده است.


حضور در جمع کارآفرینان استان و برنامه تلوزیونی شبکه سهند از  دیگر برنامه های رضایی در روز نخست حضورش در تبریز است. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است فردا در دومین روز سفر خود در تبریز سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه تبریز باشد.


بنابر این گزارش، مهدی کلهر، مشاور رسانه ای دکتر احمدی نژاد رییس جمهور سابق نیز قرار است روز شنبه 15 شهریور ماه سال جاری در مسجد سالار شهیدان تبریز واقع در خیابان امام خمینی(ره) بعد از نماز مغرب و عشا در جمع نمازگزاران به ایراد سخنرانی بپردازد. کلهر در مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری دور نهم به عنوان نماینده احمدی نژاد حضور می‌یافت.


همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشته است که از حجت الاسلام روحانی رییس جمهور برای حضور در تبریز در تاریخ 27 شهریور و همزمان با سالروز بزرگداشت استاد شهریار دعوت کرده‌ایم که وی در برنامه‌های خود لحاظ کرده‌ که در صورت سفر وی به نیویورک، سفر به تبریز به زمان دیگری موکول می‌شود.


به گفته وی به احتمال بسیار زیاد دکتر روحانی در این تاریخ به نیویورک سفر خواهند کرد که در نتیجه زمان سفر ایشان به استان آذربایجان شرقی نیز تغییر می‌یابد. هنوز زمان قطعی سفر ریاست جمهوری و اعضای هیأت دولت به استان مشخص نشده است و با هماهنگی‌هایی که با نهاد ریاست جمهوری انجام خواهیم داد زمان این سفر نیز مشخص می‌شود.


طی روزهای گذشته تبریز و استان آذربایجان شرقی میزبان معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت بوده است، ضمن این‌که اعضای کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در سفر به تبریز از ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، درمانی، صنعتی، اجتماعی، علمی و ... این استان آشنا شدند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات