۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۱۹۷۷۸
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما:

استقبال بی نظیر جوانان از طرح قرآنی 1448

خبرگزاری رسا ـ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، گفت: بیش از چهار میلیون نفر در این طرح قرآنی شرکت کرده و از نعمات آن بهره‌مند شدند که در مقایسه با سال های گذشته با افزایش استقبال جوانان و نوجوانان همراه بوده است.
گروسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن گروسی عصر امروز 16 شهریورماه در مراسم اختتامیه طرح قرآنی 1448 که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با بیان این‌که طرح قرآنی 1448 همزمان با هزار و چهارصد و چهل و هشتمین سال نزول قرآن آغاز شد، گفت: به لطف خداوند بیش از چهار میلیون نفر در این طرح قرآنی شرکت کرده و از نعمات آن بهره‌مند شدند که در مقایسه با سال های گذشته با افزایش استقبال جوانان و نوجوانان همراه بوده است.

 


مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از نوآوری‌های جدید در این طرح خبر داد و افزود: توجه به حفظ موضوعی آیات قرآن، بهره‌گیری از ظرفیت فیلم کوتاه، مصاحبه و تفسیر از جمله نوآوری‌های این طرح است و معرفی چهره های برتر در کتابی با عنوان طرح قرآنی 1448 نیز از دیگر دستاوردهای این طرح می باشد.

 


وی با اشاره به رشد پنج درصدی کلاس‌های حضوری، اظهار داشت: در کل نسبت به سال‌های گذشته با رشدی قابل توجه روبه رو شدیم؛ تا کنون بیش از 12 میلیون نفر در طرح‌های تابستانی سیما با هدف تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، شرکت کرده اند.

 

گروسی در خاتمه گفت: امیدوارم با همکاری نهادهای قرآنی و فرهنگی بتوانیم نقشی در افزایش انس با قرآن در جامعه داشته باشیم.

 

شورای توسعه فرهنگ قرآنی، توسعه عالی قرآن، سازمان اوقاف، سازمان دارالقرآن الکریم، معاونت قرآن و عترت، نیروی مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، شهرداری تهران، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، دارالقرآن خانه کارگر و همکاران در رسانه ملی، روزنامه جام جم، رادیو قرآن و شبکه‌های مختلف سیما از جمله سازمان‌ها و یا دستگاه‌هایی بودند که ما را در این طرح بزرگ یاری کردند./9598/پ202/ب4

ارسال نظرات