۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۱۹۹۲۶
مدیر خانه رسانه طلاب خبر داد؛

برگزاری دوره فیلمسازی ویژه طلاب و روحانیان

خبرگزاری رسا ـ مدیر خانه رسانه طلاب از برگزاری دومین دوره فیلمسازی ویژه طلاب و روحانیان خبر داد.
دوره فيلم سازي ويژه طلاب دوره فيلم سازي ويژه طلاب
ابراهیم میرعزیزی مدیر خانه رسانه طلاب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دومین دوره فیلمسازی ویژه طلاب و روحانیان خبر داد.
 
وی در ادامه با تبیین اهداف برگزاری این دوره پرداخت و گفت: آموزش طلاب جهت استفاده از فناوری و رسانه های مدرن و انسجام طلابی که در این زمینه فعالیت می کنند، از هدف های ما است.
 
مدیر خانه رسانه طلاب در ادامه افزود: دانشجویانی هستند که در دانشگاه باقرالعلوم و یا صدا و سیما درس خوانده اند ولی منسجم نیستند و ما تلاشمان این است آنها را به انسجام برسانیم.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دوره های موازی آکادمیک زیادی در این زمینه برگزار شده خاطر نشان کرد: غالب این دوره ها با اینکه عنوان تولیدی دارند ولی به تولید ختم نمی شوند، کارهای تولیدی الزاماتی دارند که بقیه مراعات نمی کنند و سعی ما بر این بوده تا نواقص را رفع کنیم تا به تولید ختم شود.
 
میرعزیزی در ادامه با اشاره به مدت و شرایط ثبت نام بیان کرد: این دوره به صورت سه ترم سه ماهه است که از اول مهر ماه برگزار می شود و شرکت کنندگان باید دارای کد در مرکز مدیریت باشند و بعد از ثبت نام و مصاحبه  باید در دوره یک ماهه تمهید موفق شوند که این دوره شامل یک ماه اول کلاس ها است که باید تمرین های خود را انجام دهند و در صورت انجام می توانند در ادامه دوره شرکت کنند.
 
مدیر خانه رسانه به برخی از دروس دوره اشاره کرده و افزود: در این دوره دروسی چون تدوین، کارگردانی، تصویربرداری، عکاسی، فیلمنامه نویسی، سواد بصری، نقد فیلم و ... تدریس می شوند.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه شرایط سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و با اشاره بر مزایای شرکت در این دوره افزود: این دوره شامل 80 درصد تخفیف است و از طرح های با مضامین دینی و انقلابی حمایت می شود.
 
مدیر خانه رسانه طلاب در آخر به شیوه ثبت نام اشاره کرده و بیان داشت: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند نام و نام خانوادگی و نام حوزه علمیه خود را تا 25 شهریور به شماره 02177796453 پیامک کنند و امکان تمدید تا 5 مهر وجود دارد.
 
گفتنی است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09383160264تماس گرفته و یا به سایت www.khanetollab.ir مراجعه کنند./9593/ت302/ب4
ارسال نظرات