۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۲۱۹۹۵۴

عیادت سران قوا، مسؤولان و شخصیت های برجسته نظام از رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ سران قوا، مسؤولان عالی نظام، شخصیت های برجسته و فرماندهان نظامی با حضور در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.
عيادت جمعي از مسئولان قوا و شخصيت‌هاي نظام از مقام معظم رهبري عيادت جمعي از مسئولان قوا و شخصيت‌هاي نظام از مقام معظم رهبري عيادت جمعي از مسئولان قوا و شخصيت‌هاي نظام از مقام معظم رهبري عيادت جمعي از مسئولان قوا و شخصيت‌هاي نظام از مقام معظم رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا، سران قوا، مسؤولان عالی نظام، شخصیت های برجسته و فرماندهان عالیرتبه نظامی با حضور در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.

 

بر اساس این گزارش در پی عمل جراحی موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات در یکی از بیمارستانهای دولتی، سران قوا، مسؤولان برجسته نظام و شخصیت های برجسته و فرماندهان نظامی با حضور در بیمارستان از ایشان عیادت کردند.

 

بر اساس این گزارش رییس جمهور نخستین شخصیتی بود که با حضور در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد.

 

وی در سخنانی حال عمومی رهبر معظم انقلاب را بسیار خوب و با نشاط توصیف کرد.

 

برای مشاهده گزارش اینجا کلیک کنید.

 

همچنین عصر امروز رییس قوه قضائیه، رییس مجمع تشخیص، دبیر شورای نگهبان و حجت الاسلام سید حسن خمینی از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.

 

این گزارش را نیز می توانیداینجا ببینید.

 

گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حاکی است، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز در تماسی تلفنی جویای وضعیت جسمی رهبر معظم انقلاب شد و از وضعیت عمومی خوب ایشان ابراز خرسندی کرد.

 

گزارش مربوط به این تماس تلفنی نیز اینجا قابل دسترسی است.

 

در ادامه عیادت مسؤولان نظام، رییس مجلس و شمار دیگری از مسؤولان نیز با حضور در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.

 

بر اساس این گزارش، رئیس مجلس، رئیس شورای عالی حل اختلاف قوا، معاون اول رئیس جمهور و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.

 

گزارش کامل این ملاقات را می توانید اینجا ملاحظه کنید.

 /924/د102/ج

 

ارسال نظرات