۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۲۰۰۴۳
معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف:

رسیدگی به اسناد اجاره موقوفات دغدغه اصلی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تا پایان سال جاری باید کلیه پرونده اجارات منقضی شده موقوفات تعیین تکلیف شود.
سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عباسعلی جعفری معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در نخستین جلسه نظارت تخصصی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گفت: محور‌های اصلی جلسات، برنامه‌های مصوب ابلاغی از سوی سازمان و هم اندیشی و بررسی تدابیر و اولویت‌ها ویژه در دستور کار صف و ستادی است.

 



وی به اولویت‌های ویژه سازمانی اشاره و تصریح کرد: ورود اطلاعات رقبات در سامانه، سامانه‌ای شدن گردش کار اجارات، رسیدگی به اسناد اجارات منقضی شده، ایجاد هماهنگی بیشتر فی مابین مسؤولان، ایجاد مدیریت سیستمی در کلیه ادارات اوقاف استانها و ادارات تابعه و ابلاغ برنامه‌های مصوب سال به شهرستان از جمله برخی از اولویت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

 

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: باید جلسات خروجی متناسب با اهداف سازمان را داشته باشد و موجبات هماهنگی بیشتر مسؤولان بایکدیگر شود.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود، دغدغه نماینده محترم ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور را رسیدگی به اسناد اجاره موقوفات منقضی شده اعلام کرد و افزود: حتی یک مورد پرونده اجاره منقضی شده تا پایان سال نباید در کشور باقی بماند و باید مسؤولان در این مورد توجه ویژه داشته باشند./939/پ203/ب4

ارسال نظرات