۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۲۰۰۵۰
موضوع پایان‌نامه‌ جانباز قطع نخاعی؛

بررسی فقهی حقوقی قاعده دفع افسد به فاسد

خبرگزاری رسا ـ حاج حسین همتی، جانباز قطع نخاع دوران دفاع مقدس که این روزها دانشجوی کارشناسی‌ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است، از پایان‌نامه اش دفاع کرد.
پايان نامه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، «بررسی فقهی ـ حقوقی قاعده دفع افسد به فاسد» عنوان پایان نامه حاج حسین همتی، جانباز قطع نخاع دوران دفاع مقدس است که موفق شد دوره کارشناسی ارشد رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی را با نمره عالی پشت سر بگذارد.


این رزمنده و دانشجوی با اراده توانست پایان نامه خود را با استاد راهنمایی دکتر رحیم وکیل زاده و داوری دکتر محمدرضا رنجبر و دکتر حمید عیوضی ارایه دهد که البته برخلاف دیگر جلسات دفاع از پایان نامه، این جلسه با حضور اساتید دانشگاه در منزل این جانباز جهادگر برگزار شد.


همتی که در آزمون دکتری هم قبول شده، قرار است از مهر ماه در رشته حقوق خصوصی به تحصیلات عالی خود ادامه دهد که این مسأله مورد تحسین اساتید برجسته دانشگاه های استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است. همت جانبازی گرانقدر در عرصه های علمی که روزگاری به عنوان جهادگر وارد جبه های نبرد حق علیه باطل شد.


وی از یکی از سنگرسازان بی سنگر تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان است که در چند مرحله به درجه جانبازی نایل آمد و امروز در حالی روی تخت بستری از پایان نامه کارشناسی ارشد دفاع می کند که گویی جراحات قدیمی دوران جنگ و جهاد تسلیم اراده‌اش شده اند.


بنابر این گزارش، عملیات والفجر 8 در منطقه فاو در بهمن ماه 64 اولین مجروحیت جدی حاج حسین همتی بود. حدود یک سال بعد و در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه این جهادگر از ناحیه نخاع با مجروحیت مواجه شد، اما هیچگاه از مسیر دانش‌اندوزی و جهاد در عرصه های علمی غافل نشد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات