۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۲۰۲۰۶
در پیامی از سوی آیت الله قبلان؛

ابراز خرسندی از عمل موفقیت‌آمیز مقام معظم رهبری

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با برجسته دانستن نقش جمهوری اسلامی در مسایل منطقه ،از خداوند متعال طول عمر و سلامتی رهبر عظیم الشان انقلاب را خواستار شد.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان روز گذشته، در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از وضعیت عمومی خوب ایشان بعد از عمل جراحی، ابراز خرسندی کرده واز خداوند متعال شفای کامل و سلامت جسمی ایشان را مسئلت کرد.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مسایل منطقه تاثیر به سزایی دارد، در دفاع از حریم اسلام و مقابله با توطئه های دشمنان همواره حضوری پررنگ داشته است، گفت: از خداوند متعال می‌خواهم ملت ایران و رهبری عظیم الشأن آن‌را از تمام بلایا حفظ کند و در راستای اعتلای کلمه حق نصرت ویاری بخشد.

 

از سوی دیگر گروهی از علما و اندیشمندان عربستان سعودی از جمله هاشم الشخص و شیخ عبدالکریم الحبیل در دیدار با آیت الله عبد الامیر قبلان به بحث و تبادل نظر درمورد آخرین تحولات جهان اسلام پرداختند.


در این دیدار آیت الله قبلان با تاکید بر اینکه مسلمانان باید از هرگونه اقدام خشونت آمیز و شتاب زده اجتناب کنند، افزود: همه مسلمانان باید به مسیر اهل بیت (ع) که راه اعتدال و استقامت است، تمسک جویند و در راستای حفظ اسلام و مسلمانان گام بردارند.

 

وی تاکید کرد: اگر مسلمانان چه در عرصه سیاسی و اجتماعی و چه در عرصه مسایل دینی شیوه رفتاری اهل بیت (ع) را الگوی خود قرار دهند قطعا بین مسلمانان وحدت و یکپارچگی حاکم خواهد شد و جوامع اسلامی از هر گونه فتنه و انحراف دور خواهند ماند.


وی عالم دینی را پرورش یافته مکتب حکمت دانست و گفت: از یک عالم دینی انتظار می‌رود که نمونه بارزی در رفتار حکیمانه باشد و علاوه بر سرلوحه قرار دادن بصیرت، از هر اقدامی برخلاف مصلحت مسلمانان اجتناب کند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات