۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۹
کد خبر: ۲۲۰۲۸۷
رحیم پور ازغدی:

اسرائیل در حال فرو پاشی است

خبرگزاری رسا ـ رحمیپور ازغدی گفت: اسرائیل به لحاظ سیاسی به نقطه ذوب و فروپاشی رسیده و سابقه نداشته است در جنگی شکست بخورد اما در هر چهار جنگ مغلوب فلسطینیان شده است.
حسن رحيم پور ازغدي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در همایش «نابودی اسرائیل نزدیک است» که روز گذشته در تالار وحدت مشهد برگزار شد، ضمن تقدیر از سازندگان انمیشن جبهه فرهنگی انقلاب و مؤلف کتاب «نابودی اسرائیل نزدیک است» به تلاش سربازان گمنام دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هر فعالیت فرهنگی و جریان سازی که با تخصص و دقت و هنر همراه شود مسیر خود را باز می کند.

 

وی، شعارهای انقلاب اسلامی در حمایت از فلسطین را دارای دو پشتوانه نظری و تاریخی و معرفتی برشمرد و افزود: این شعارها بدون مبنا و بی ریشه و اساس نیستند.

 

رحیمپور ازغدی در خصوص افول اسرائیل گفت:  یکی از وزرای رژیم صیهونیستی اعلام کرده است که هشتصد هزار نفر از شهروندان اسرائیلی در طی جنگ 50روزه برای همیشه این کشور را ترک کرده اند در حالی که جهت مهاجرت آن ها به این کشور، تبلیغات و هزینه هنگفتی صرف شده است؛بر طبق اماری که شبکه ده رژیم صیهونیستی اعلام کرده است بیش از سی درصد مردم اظهارنظر کرده اند که دیگر اسرائیل جای ماندن نیست.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: همچنین کینر یکی از نوابغ اسرائیلی در مقاله خود نوشت ایران یک امپراتوری بزرگ تشکیل داده است و قدرت اول منطقه و ورکز ایدئولوژیک شیه می باشد؛نانبی، رقیب اوباما در انتخابات ریاست جمهوری امریکا نیز اظهار کرده است قدرت های قرون گذشته رو به زوال هستند و قدرت های جدید در جهان ظهور پیدا می کنند که شامل کشورهای ایران و چین و روسیه می باشند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: کشور ایران به علت داشتن ایدئولوژی اسلامی و ملت بیدار ، قدرت برتر است و دشمنان ما به این امر اعتراف کرده اند که اگر تصمیمی در منطقه گرفته می شود باید با جلب نظر ایران باشد و نیز گفته اند که قویترین پایگاه در منطقه ایران و اسرائیل می باشد و اگر مجبور به انتخاب یکی از این دو کشور به عنوان ابرقدرت باشیم ایران را انتخاب می کنیم.

 

ازغدی به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد که می فرمایند: «مسأله فلسطین تنها برای فلسطینی ها نیست بلکه مسأله جهان اسلام است و خط مقدم جهان اسلامی است و همه ادیان حق دارند که به آن رفت و آمد داشته باشد» و نیز فرمودند: «هدف حکومت ها از ایجاد اسراعیل تنها اشغال فلسطین نیست بلکه آن ها می خواهند از طریق صیهونیست ها به همه جهان بشر و کشورهای عربی حکومت کنند بنابراین باید جهاد و مبارزه گسترده داشته باشیم ».

 

رحیم پور یادآور شد: اسرائیل به لحاظ سیاسی به نقطه ذوب و فروپاشی رسیده و سابقه نداشته است در جنگی شکست بخورد اما در هر چهار جنگ مغلوب فلسطینیان شده است./930/پ202/ب5

 

ارسال نظرات