۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۲۰۹۳۵
حداد عادل:

فرهنگ در سایه شعارهای اعتدالی از بین نرود/ نفوذ فتنه‌گران کشور را با چالش مواجه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: مهم‌ترین دغدغه فرهنگی ما این است که این سرمایه نظام در سایه شعارهای اعتدالی از بین نرود.
غلامعلي حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در همایش استانی هادیان سیاسی، فرماندهان نواحی، مسؤولان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا و مدیران سیاسی رده‌های نیروهای مسلح استان به تشریح وضعیت سیاسی و امنیتی حاکم بر منطقه پرداخت.

 


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به این‌که نظام سلطه از هر راهی برای تسلیم و شکست نظام ولایی ایران وارد میدان مبارزه شده است، اظهار داشت: اوضاع سیاسی و امنیتی خاورمیانه با توجه به بیداری اسلامی نشان می دهد که آمریکا با اهداف میان‌مدت و درازمدت به دنبال تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

 


وی با بیان این‌که اکثر کشورهای منطقه خاورمیانه با وجود ارتباط با آمریکا از حیث سیاسی و امنیتی از ثبات برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: این کشورها که ارتباط نزدیکی با آمریکا دارند، نوعا با تنش و چالش‌های سیاسی متنوعی مواجه‌اند، چراکه آمریکا خود با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می کند.

 


حدادعادل با اشاره به استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران در منطقه تصریح کرد: ایران با وجود تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی از امنیت پایدار برخوردار است، اگر این فشارها بر کشور دیگری وارد می‌شد، بی‌تردید 6 ماه هم دوام نمی‌آورد، باید دانست که راز این پایداری، استقامت و ایستادگی در ولایت فقیه است.

 


نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: رمز و راز پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اعتماد و اعتقاد ملت به نظام ولایی نهفته است، ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی حکومت و نظام الهی و ولایی را از آن خود می‌دانند و از پشتیبانی آن نیز لحظه‌ای دریغ نمی‌کنند.

 


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیوند اعتقادی مردم با حکومت ولایی را از مهم‌ترین سرمایه‌های نظام دانست و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور بی‌شائبه مردم در جبهه‌های جنگ بودیم که به خاطر فرمان امام خمینی(ره) با جان و دل و با پشت پا زدن به دنیا به سوی جبهه‌ها سرازیر می‌شدند و در اوج تحریم‌ها نیز خم به ابرو نیاوردند.

 


حدادعادل با تأکید بر همت دولت یازدهم در اعتلای ارزش‌های ولایی و انقلابی نظام ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه فرهنگی ما این است که این سرمایه نظام در سایه شعارهای اعتدالی از بین نرود؛ چه لزومی دارد که امروز افراد فتنه در پست‌های نظام به کار گرفته شوند.

 


نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نفوذ فتنه‌گران در نظام، کشور را دوباره با تنش و چالش مواجه می کند، این در حالیست که نظام بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و در سایه همین آرامش است که می‌توان به مشکلات اقتصادی مردم اندیشید.

 


همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی با تأکید بر این‌که باید مردم را نسبت به نظام، خشنود و امیدوار نگه داریم، اظهار داشت: استکبار جهانی بعد از جنگ تحمیلی و در مرحله بازسازی نیز فشارهای خود را در قالب تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی ادامه داده است، اما ملت با وفاداری به نظام در برابر مشکلات ایستادگی کرده اند.

 


وی با بیان این‌که امروز کار کردن برای کارگزاران نظام سخت‌تر از زمان جنگ است، گفت: در این شرایط خاص همه نیروهای معتقد به نظام باید دور هم جمع شوند و وحدت کلمه به عنوان رمز موفقیت انقلاب اسلامی، امروز هم سرلوحه کار قرار گیرد. اگر مردم نسبت به وضعیت موجود توجیه شوند حتما در کنار مسوولان و دولتمردان خواهند بود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات