۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۲۱۹۶۵
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد؛

بیش از 200 هزار نفر در تظاهرات اعتراض آمیز مردم بحرین شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خاطرنشان کرد که رژیم آل‎خلیفه با انتشار اخبار دروغ درپی بی اهمیت جلوه دادن تظاهرات مردم بحرین است.
شيخ علي سلمان، دبيركل انجمن ملي اسلامي «الوفاق» بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، امروز طی سخنانی که از طریق ویدئو 10 دقیقه‎ای در توییتر منتشر شد، گفت: ادعای وزارت داخلی بحرین مبنی بر مشارکت 4 هزار نفر در تظاهرات روز جمعه دروغ است.


وی افزود: بیش از 200 هزار نفر در تظاهرات جمعه گذشته برای اعتراض به سیاست‎های رژیم آل‎خلیفه و تاکید بر عدم مشارکت در انتخابات آینده این کشور به خیابان‎ها آمدند.


این عالم بحرینی اظهار داشت: تظاهرکنندگان روز جمعه با در دست داشتن پرچم‎های بحرین در نزدیک میدان جنوسان به تظاهرات پرداختند. رژیم آل‎خلیفه با دروغ پردازی نمی‎تواند تظاهرات‎ها مردم بحرین را بی اهمیت جلوه دهد.


گفتنی است که وزارت داخلی بحرین روز گذشته تعدادی از تصاویر تظاهرات کنندگان این کشور را در حالی که پرچم‎های فلسطین و بحرین را در دست و در خیابان البدیع حضور داشتند را بر روی سایت‎ رسمی این وزارت خانه قرار داد و طی خبری جمعیت تظاهرات کنندگان را حدود 4 هزار نفر اعلام کرد. این تصاویر 4 ساعت بعد از سایت این وزارت خانه حذف شد./994/ب903/ک
 

ارسال نظرات