۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۲۲۰۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایران به عدم حضور در ائتلاف آمریکایی افتخار می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی تشکیل ائتلاف نمایشی موسوم به ائتلاف ضد داعش را بهانه آمریکا برای حضور نظامی در عراق دانست و گفت: نیروهای مردمی و ارتش عراق هستند که می‌توانند ضربه نهایی را به این تروریست‌ها وارد کنند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که گروه‌های تروریستی زاده و مولود غرب به ویژه آمریکا هستند، بیان داشت: تجربه نیز ثابت کرده که آمریکا در هیچ برهه‌ای از زمان در مبارزه با تروریست‌ها جدی نبوده و نخواهد بود؛ چرا که خود حامی اصلی تروریست است.

 

وی افزود: به نظر می‌آید عمده هدف آمریکا از تشکیل ائتلاف مبارزه با داعش ایجاد زمینه‌ای برای ورود دوباره این گروهک‌ تروریستی به سوریه، ایجاد جبهه واحد علیه این کشور و فشار بر دولت آن است.

 

امام جمعه خرم آباد سرپوش گذاشتن بر شکست‌های پیاپی در جنگ علیه کشور سوریه را از دیگر اهداف تشکیل ائتلاف ضد داعش از سوی آمریکا خواند و عنوان کرد: آمریکا در گذشته به هیچ یک از اهداف خود در جنگ علیه سوریه نرسید و می‌خواهد این‌بار به وسیله گروهک تروریستی داعش اهداف خود را پیگیری کند.

 

وی تصریح کرد: قطعا مبارزه آمریکا با داعش در عراق نیز جدی نیست، بلکه نیروهای مردمی و ارتش عراق هستند که ضربه نهایی را به این گروهک تروریستی وارد کرده و می‌توانند به نتیجه برسند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی ایجاد بهانه‌ای برای ورود به کشور عراق را از دیگر اهداف پشت پرده تشکیل ائتلاف ضد داعش از سوی آمریکا خواند و بیان داشت: آمریکا می‌تواند با این کار توجیه‌ای برای حضور در عراق داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب تاکنون در مبارزه با گروه‌های تروریستی بسیار جدی بوده است، گفت: همواره موضع ایران اسلامی در مبارزه با گروه‌های تروریستی استوار، محکم بوده و هست.

 

وی ادامه داد: افتخار ما این است که جزو ائتلاف آمریکایی نباشیم؛ چرا که نیت و عمل این گروه پلید و آلوده است./993/ت302/ج

ارسال نظرات