۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۲۳۳۹۵

چاپ دو عنوان کتاب «سمت» به زبان روسی

خبرگزاری رسا ـ کتاب «علوم قرآنی» اثر آیت‌الله معرفت و کتاب «پول در اقتصاد اسلام»، از آثار انتشارات «سمت» به زبان روسی ترجمه شد.
چاپ دو عنوان کتاب «سمت» به زبان روسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات سمت، در راستای فعالیتهای علمی و دانشگاهی بین‌المللی سازمان مطالعه و تدوین کتابهای علوم انسانی در کشور روسیه و اجرایی کردن تفاهم‌نامه «سمت» و بنیاد مطالعات اسلامی، دو عنوان کتاب «سمت» به زبان روسی ترجمه و در روسیه چاپ و وارد بازار نشر روسیه و کشورهای روس‌زبان شد.

 

کتاب علوم قرآنی اثر مرحوم آیت‌الله معرفت و کتاب پول در اقتصاد اسلامی، تألیف آقایان دکتر پرویز داوودی، حسن نظری و حسین میرجلیلی، از آثار «سمت» به زبان روسی ترجمه و با آرم مشترک «سمت» و بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه چاپ و وارد بازار نشر روسیه و کشورهای روس‌زبان شد.

 

از جمله فعالیتهای بین‌المللی سازمان «سمت»، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی با مؤسسه بنیاد مطالعات اسلامی در فدراسیون روسیه است که طی آن، ترجمه و چاپ مشترک 5 عنوان از کتابهای «سمت» در دستور کار قرار گرفته است. کتاب فلسفه مقدماتی، برگرفته از آثار شهید مطهری نیز در مرحله آماده‌سازی قرار دارد و به‌زودی به زبان روسی چاپ می‌شود./998/د103/ق

ارسال نظرات