۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۲۳۵۱۱

احزاب بحرینی ممنوع شدن فعالیت حزب تجمع ملی دمکراتیک بحرین را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ گروه‌های سیاسی و احزاب بحرینی تصمیم رژیم آل‌خلیفه برای متوقف کردن فعالیت حزب تجمع ملی دمکراتیک را محکوم کردند.
احزاب بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه‌ها و احزاب بحرینی اعلام کردند که اقدام رژیم آل‌خلیفه در متوقف کردن فعالیت حزب تجمع ملی دمکراتیک بحرین نشان دهنده نیت حاکمیت در قبال گروه‌های سیاسی، آزادی‌های سیاسی، تسلط بر مواضع و تصمیمات گروه‌های ملی به ویژه در سایه تلاش‌ها برای متوقف کردن فعالیت حزب وعد و الوفاق است.

 

گروه‌های مخالف، محاکمه گروه‌های سیاسی را محاکمه فعالیت سیاسی در بحرین قلمداد و تاکید کردند که جلوگیری از فعالیت سران گروه‌های سیاسی به علت مواضع آن‌ها پذیرفتنی نیست؛ اینگونه تصمیمات نشان دهنده ادامه حکومت امنیتی و صادق نبودن رژیم آل‌خلیفه در اجرای توصیه‌های کمیته حقیقت یاب شریف بسیونی و تهدید گروه‌های سیاسی مخالف است.

 

گروه‌های سیاسی ملی بحرینی از وزارت دادگستری و حاکمیت این کشور خواستند رویکرد خود را تغییر دهند، زیرا این رویکرد سبب تنش و بحرانی شدن بیشتر وضع سیاسی کشور می‌شود.

 

این گروه‌ها همچنین تاکید کردند که حاکمیت باید فرایند تغییرات سیاسی را آغاز کند، و با آزاد کردن زندانیان سیاسی، کودکان و زنان، دانشجویان و مجروحان بازداشت شده، نقشه سیاسی جدیدی را در این کشور ترسیم کند./994/د102/ک

ارسال نظرات