۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۲۳۸۳۵
حجت‌الاسلام ماندگاری:

حقیقت روز عرفه کسب معرفت دینی است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: معرفت به طی کردن صحیح مسیر دنیا و گذراندن راه آخرت تنها در دین و از سوی اهل‌بیت معصومین(ع) محقق می‌شود که حقیقت روز عرفه نیز برای رساندن همین پیام است.
حجت الاسلام محمد مهدي ماندگاري

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، عضو هیأت رییسه مؤسسه روایت سیره شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: نخستین شرط برای طی کردن هر مسیری، شناخت و آگاهی از آن مسیر و گردنه‌ها و راهزن‌های آن است.

 

وی در ادامه افزود: باور به این‌که مسیر دنیا و آخرت را برای نخستین بار طی می‌کنیم و این مسیر مملو از ظلمات و جهل است، ما را به این وا می‌دارد که به دنبال راهنمای آگاه به مسیر باشیم تا چراغ و هدایت‌گری برای ما شود.

 

این عضو هیأت رییسه مؤسسه روایت سیره شهدا تأکید کرد: مسیر گذران دنیا، مسیری پر از پیچ و خم‌ها و گردنه‌های ابتلائات و نیز در معرض راهزن قسم خورده‌ای به نام شیطان است.

 

وی تصریح کرد: ضروری‌ترین نیاز هر انسانی برای گذراندن مسیر دنیا و آخرت و شناخت مبدأ و مقصد آن، کسب معرفت از راهنمای آگاه به این مسیر است.

 

حجت‌الاسلام ماندگاری در پایان گفت: معرفت به طی کردن صحیح مسیر دنیا و گذراندن راه آخرت تنها در دین و از سوی اهل‌بیت معصومین(ع) محقق می‌شود که حقیقت روز عرفه نیز برای رساندن همین پیام است./997/ت302/ی

ارسال نظرات