۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۲۴۱۳۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

پیشرفت و توسعه کشور در سایه امنیت عمومی حاصل شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امنیت پایه دوام و بقای یک جامعه است و پیشرفت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در بستری از امنیت عمومی اتفاق می‌افتد.
مديرکل ارشاد مازندران

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامی داشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی به نحوارزنده ای در راستای تحقق امنیت و آرامش در جامعه تلاش می کند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران، تصریح کرد: امروز هر جا صحبت از امنیت و اقتدار در جامعه است نام نیروی انتظامی در بالاترین سطوح جامعه اسلامی همچون نگینی تابناک می‌درخشد.

 

وی تصریح کرد: نام این نیرو در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال درراستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر گام برداشته است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر جایگاه حساس نیروی انتظامی در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، تصریح کرد: سرمایه این نیرو اعتماد مردمی است و این اعتماد مشارکت مردمی را در پی دارد که سبب افزایش امنیت خواهد شد و نیروی انتظامی در این راستا گام های خوبی برداشته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، افزود: امروز جامعه ای به سر منزل سعادت خواهد رسید که امنیت در آن حاکم باشد و در کشور ما نعمت بزرگ و مثال زدنی امنیت مرهون سبزپوشان بی ادعای نیروی انتظامی است که به فرموده مقام معظم رهبری مجاهدان واقعی فی سبیل الله هستند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: نیروی انتظامی در کشور ما چشم بیدار جامعه به شمار می آید که با استفاده از نیروی انسانی متعهد و متخصص و آخرین فناوری های علمی و با اتکا به سرمایه عظیم مردمی بودن در خدمت پیشرفت و تعالی کشور است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور مظهر اقتدار بوده و این جمله اهمیت‌ کاری این نهاد مقدس در کشور را دوچندان می‌کند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: نیروی انتظامی در نظام اسلامی هم مظهر اقتدار نظام و نظمی است که می‌خواهد امنیت کشور را تأمین و حفظ کند و هم مظهر مهربانی و دلسوزی، رافت و رحمت نظام نسبت به آحاد مردم است و این دو در کنار هم و توأم باهم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، بیان داشت: امنیت پایه دوام و بقای یک جامعه است و پیشرفت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در بستری از امنیت عمومی اتفاق می‌افتد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات