۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۲۴۲۲۸
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

موقعیت سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی به شدت متزلزل شده است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: امروز فلسطین به عنوان یک امر فراگیر، همه جای دنیا را تحت تأثیر قرار داده و این نوید بخش تحقق وعده حضرت امام مبنی بر نابودی اسراییل است.
حجت الاسلام والمسلمين اختري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در اختتامیه اولین جشنواره بین المللی کاریکاتور روز قدس در موزه فلسطین گفت: شور و شوق و مشارکت بسیار چشمگیر، صمیمی و فراگیری که از بیش از 33 کشور در این جشنواره شاهد بودیم، نشان دهنده موفقیت اندیشه حضرت امام خمینی (ره) در طرح موضوع فلسطین به عنوان یک مسأله جهانی و بین المللی است.

وی با بیان این که ما امروز کاملاً درک می کنیم که آن ندای پیامبر گونه امام در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و جهان شمولی ساختن مسأله فلسطین به ثمر رسیده است، اظهار داشت: بسیاری از هنرمندانی که در این جشنواره شرکت کرده اند، امام را ندیده و اندیشه های وی را به نقل از دیگران شنیده اند اما می بینیم که امروز ایده امام مبنی بر جهانی شدن مسئله فلسطین تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که از آمریکای لاتین تا شرق دور و از شمال و جنوب، از همه مناطق دنیا در این جشنواره شرکت کرده اند و نسبت به مسئله فلسطین دغدغه دارند و مسئله فلسطین، مسئله ای جهانی شده است.

 دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت ادامه داد: این که چه کسی در این جشنواره برگزیده شده  مهم نیست نیست بلکه مسئله اصلی این مشارکت بین المللی است که نشان دهنده آن است که امروز فلسطین به عنوان یک امر فراگیر، همه جای دنیا را تحت تأثیر قرار داده است و این نوید بخش تحقق وعده امام مبنی بر نابودی اسراییل است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به آینده نگری حضرت امام(ره) گفت: همان طور که امام وعده سرنگونی شاه را می داد و این وعده محقق شد، وعده امام مبنی بر این که اسراییل باید از بین برود نیز محقق خواهد شد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با بیان این که امروز بعد از 25 سال از رحلت امام شاهد تحقق این آرمان هستیم، ادامه داد: امروز آثار نابودی اسراییل دارد آشکار می شود و یک امر بسیار جدی نه برای ما بلکه برای صهیونیست ها و حامیان اسراییل جنایتکار شده است و آمریکایی ها و انگلیسی ها که از اسراییل حمایت کردند امروز دارند احساس می کنند و می بینند که این درختی که در منطقه کاشته اند، دارد خشک می شود و ریشه های آن کنده شده است.

وی با اشاره به تزلزل اسراییل در برابر انتفاضه های فلسطین همچون مقاومت 51 روزه غزه در جنگ اخیر اسراییل علیه مردم فلسطین تصریح کرد: امروز وضعیت امنیتی، سیاسی اسراییل متزلزل شده و نشان می دهد که اسراییل جایگاه بین المللی و منطقه ای خود را از دست داده است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری تأکید کرد: اگر معیارها را بسنجید می بینید امروز اسراییل ضعیف تر از یک ماه پیش و در پایان جنگ 51 روزه بسیار زبون تر و ضعیف تر از آغاز جنگ 51 روزه بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت خاطرنشان کرد: اینها مقدمه و آثار نابودی اسراییل است و امیدواریم به زودی شاهد نابودی اسراییل و اقامه نماز مقام معظم رهبری در بیت المقدس با حضور همه مسلمین باشیم. /805/پ203/ج

ارسال نظرات