۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۲۲۴۶۱۷
وزیر کشور در ساری:

ائتلاف ضد داعش خیمه شب بازی جدید آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور با اشاره به فعالیت های گروه داعش در منطقه گفت: این گروه دست پرورده ایادی استکباری چون آمریکا است که به نام دین اسلام دارند فعالیت می کنند و تشکیل ائتلاف بین المللی در راستای مبارزه با گروه داعش یک خیمه شب بازی بیش تر نبوده که ایران اسلامی فریب این گونه اقدامات را نمی خورد.
وزير کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی، وزیر کشور شب گذشته در جلسه شورای اداری مازندران در ساری با بیان این که با رویکردی که دولت تدبیر و امید در پیش گرفته است وحدت، انسجام و هماهنگی خوب و ارزنده ای در کشور وجود دارد، افزود: متأسفانه این امر محقق نشد و باید تلاش بیشتری جهت ارتقای بهره‌وری در کشور انجام دهیم.

 

رحمانی‌فضلی در ادامه با اشاره به این که میزان مصرف در کشور بسیار بالا است، تصریح کرد: متأسفانه مصرف بسیاری از امور اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور بسیار بالا است که این روند باید کاهش یابد.

 

وی با اشاره به این که دوران اختلافات سیاسی بین مسؤولان کنار گذاشته شده است، تصریح کرد: اختلاف‌ نظر در حوزه اجرایی ایرادی ندارد اگر برآیند این اختلافات به نفع مردم و برای توسعه مناطق باشد.

 

وزیر کشور با بیان این که باید قدر مردم را بدانیم و تکریم آنان را از اصول اولیه فعالیت‌های مدیریتی خود قلمداد کنیم، تصریح کرد: در حوزه اجرایی باید توجه بیشتری به مردم کنیم چرا که همه مسائل نیاز به مدیریت منابع مالی نیست و تکریم اباب ‌رجوع نیاز به هزینه ندارد.

 

رحمانی‌فضلی با بیان این که وزارت کشور فعلاً تصمیمی برای افزایش تقسیمات کشوری در استان ها ندارد، بیان کرد: تجهیزات شهرداری‌های کشور افزایش یافته و امسال از طریق سازمان شهرداری‌ها به استانها و شهرداری‌ها داده می‌شود.

 

وی با بیان این که همه باید تلاش کنیم تا وظیفه اصلی مدیران که همان خدمت به مردم و تحقق ‌بخشی به منویات مقام معظم رهبری است را جامع عمل بپوشانیم، تاکید کرد: همه خود را باید در درگاه خداوند متعال و مردم پاسخگو بدانیم.

 

فضلی با اشاره به فعالیت های گروه داعش در منطقه، تصریح کرد: این گروه دست پرورده ایادی استکباری چون آمریکا است که به نام دین اسلام دارند فعالیت می کنند و تشکیل ائتلاف بین المللی در راستای مبارزه با گروه داعش یک خیمه شب بازی بیش تر نبوده که ایران اسلامی فریب این گونه اقدامات را نمی خورد.

 

وزیر کشور با بیان این که در حوزه ملی طی یکسال اخیر به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم، تصریح کرد: در حوزه بین‌المللی نیز گشایش‌های خوبی صورت گرفته و امیدواریم روابط بین‌المللی ایران با کشورهای دنیا افزایش یابد.

 

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان این که در حوزه هسته‌ای اصل موضوع از سوی مذاکره‌کننده‌ها پذیرفته شده است، گفت: ایران در امنیت کامل بوده و این امنیت را مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگری رزمندگان هستیم.

 

فضلی با  تاکید بر این که در دنیا این امر پذیرفته شده  که انرژی هسته ای حق مسلم ملت ایران است، بیان داشت: ما توانسته ایم با حفظ امنیت در سراسر مرزهای ایران اسلامی بتوانیم به کشورهای عراق، سوریه و لبنان مشاوره داده و کمک کنیم.

 

وزیر کشور با بیان این که ایران اسلامی در امنیت ارزنده ای قرار دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی در منطقه حضور گرانقدر و مهمی دارد که توانسته ایم به دستاوردهای ارزنده ای در ابعاد مختلف در کشور برسیم و گام های خوبی در حوزه اقتصاد برداشتیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات