۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۲۴۷۷۵

سردار نقدی از حوزه علمیه بناب بازدید کرد

خبرگزرای رسا ـ سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب بازدید و با اساتید و طلاب این مرکز علوم دینی گفت‌وگو کرد.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز با حضور در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب در جمع طلاب و اساتید این مرکز علوم اسلامی اظهار داشت: دشمنان نظام ولایی ایران اسلامی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که براندازی تنها با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ممکن است.

 


وی با بیان این‌که دشمن امروز بر این فکر افتاده که تنها راه ضربه زدن بر ایران همانا فاسد کردن جوانان و ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این هدف شوم دشمنان در راستای استحاله فرهنگی و بی‌هویت کردن نسل امروز جامعه از طریق ماهواره، اینترنت و رسانه‌های مختلف است.

 


سردار نقدی با تأکید بر این‌که استکبار جهانی درصدد تخریب افکار و ارزش‌های اسلامی و انقلابی‌مان است، تصریح کرد: دشمن با راه‌اندازی بیش از 166 شبکه فارسی زبان ماهواره علیه ایران با پخش انواع آلودگی‌های بصری این مهم را می‌خواهند به انجام برساند.

 


رییس سازمان بسیج مسضعفین با تشریح رسالت حوزه های علمیه، روحانیت و طلاب علوم دینی در مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: رسالت بسیج و طلاب حوزوی آگاه سازی مردم به این آتش زیر خاکستر دشمن است که تنها با این راه می توانیم بر مشکلات و دشمنانمان فائق آئیم.

 


وی بصیرت‌افزایی، ارتقای دانش دینی، ولایت‌مداری و حضور در صحنه را لازمه غلبه بر توطئه های دشمنان دانست و افزود: اگر بتوانیم فرهنگ غدیر را در جامعه نهادینه کنیم، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد، دوری از فلسفه غدیرخم جامعه را با بحران های عدیده مواجه خواهد کرد.

 


سردار نقدی با تبریک دهه امامت و ولایت، واقعه غدیرخم را نقطه عطفی در طول تاریخ دانست و اظهار داشت: غدیر و تعیین سرنوشت خلافت اسلام یک واقعه و موضوع مستمر در طول تاریخ است و ملاک سنجش حق از باطل است. غدیر همانند رودخانه‌ای است که همیشه در جریان بوده و تا آخر عمر بشر و تاریخ نیز مستدام و مستمر خواهد بود.

 


رییس سازمان بسیج مسضعفین ادامه داد: مسأله غدیر همان اعتقاد و التزام به ولایت فقیه است و این مسأله باید همواره گوشزد شود چرا که غدیر، تبیین ولایت و امامت در جوامع بشری است، حوزه های علمیه باید پیام غدیر را که همان اطاعت از ولی خداست، به جهانیان ابلاغ کنند.

 


وی با تشریح برکات وجودی رهبری و ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران گفت: با نگاهی به کشورهای منطقه و همسایه از جمله عراق و سوریه، افغانستان، فلسطین و… بر همه اثبات می‌شود که این اقتدار و صلابت در سایه شناخت پیام غدیر و اطاعت از ولایت و رهبری است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات