۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۲۵۷۳۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

مردمی بودن بهترین پشتوانه وزارت اطلاعات است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مردمی بودن را بهترین پشتوانه برای وزارت اطلاعات دانست و گفت: وزارت اطلاعات ایران اسلامی با همه سرویس های اطلاعاتی دنیا فرق دارد و در راستای انجام وظایف خود به بهترین نحو ممکن گام بر می دارند.
مديرکل ارشاد مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت سالروز تشکیل وزارت اطلاعات، گفت: سربازان گمنام، مخلص و جان برکف وزارت اطلاعات از هیچ خدمتی در راه سلامت نظام و امنیت آن و آرامش مردم کوتاهی نمی کنند.

 

وی ایران اسلامی را یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه و منطقه دانست و گفت: این امنیت با تلاش بی وقفه و شبانه روزی فرزندان ایران اسلامی دروزارت اطلاعات محقق شده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که اگر امنیت وجود نداشته باشد اقتصاد و فرهنگ امکان بالندگی و رشد پیدا نمی کنند، افزود: شکوفایی اقتصادی و بالندگی فرهنگ در سرزمینی امن و آرام محقق می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: وزارت اطلاعات در سی سال اخیر، قدرت سرویس اطلاعاتی ایران اسلامی را به شایستگی به رخ جهانیان کشیده و در این راه موفق عمل کرده است.

 

دبیر شوای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: نیروهای انقلابی این مجموعه به عنوان مجاهدان خاموش در جهت برقراری امنیت در نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند که جای قدردانی و سپاس دارد.

 

وی مردمی بودن را بهترین پشتوانه برای وزارت اطلاعات عنوان کرد و افزود: وزارت اطلاعات ایران با همه سرویس های اطلاعاتی دنیا فرق دارد و در راستای انجام وظایف خود به بهترین نحو ممکن گام بر می دارند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: سربازان گمنام وزارت اطلاعات ایران اسلامی برای رضای خدا و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می کنند که دو شاخصه بی نظیر دستگاه اطلاعاتی کشور ما است.

 

وی، افزود: بی‌شک نقش نیروهای وزارت اطلاعات، همچون نقش رزمندگان اسلام در عرصه دفاع مقدس و در دفاع از میهن اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان چشم‌های بیدار جامعه در حفظ و حراست از کشور جانفشانی  می‌کنند و جایگاهشان نزد خداوند متعال رفیع است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات