۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۲۶۲۳۰

بیانیه حوزه علمیه گلستان در محکومیت صدور حکم اعدام شیخ نمر

خبرگزاری رسا ـ مدیریت حوزه علمیه گلستان در محکومیت اقدام دولت عربستان سعودی در صدور حکم اعدام برای شیخ نمر اطلاعیه ای صادر کرد.
شيخ نمر

به گزارش خبرگزاری رسا در گرگان، مدیریت حوزه علمیه گلستان در محکومیت اقدام دولت عربستان سعودی در صدور حکم اعدام برای شیخ نمر اطلاعیه ای صادر کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است، حکومت وهابی آل سعود بار دیگر بغض و کینه خود را به اهل‌بیت رسالت در سرزمین وحی نشان داده و با صدور حکم ظالمانه اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان به مبارزه آشکار خود علیه شیعیان در جهان به‌خصوص در منطقه الشرقیه در شبه‌ جزیره عربستان دامن زده و موجب بحرانی‌تر شدن فضای منطقه شده است.

 

این اطلاعیه می افزاید؛ شیخ نمر، مجاهد آزاده اى است که جز به آزاد اندیشى دینى و اعتلاى کلمه اسلام و وحدت مسلمانان، به چیز دیگرى نمى اندیشد.

 

در ادامه اطلاعیه مدیریت حوزه علمیه استان گلستان آمده است، این توطئه استکباری از آستین حکومت آل سعود بیرون آمده که هدفی جز تفرقه افکنی میان مسلمین ندارد.

 

این اطلاعیه می افزاید، ما روحانیان و طلاب حوزه علمیه گلستان هم صدا با همه شیعیان و آزاد اندیشان جهان این اقدام ننگین و ستمگرانه آل سعود را محکوم کرده و اعلام می‌داریم که این اقدام نقطه عطفی در سقوط حکومت آل سعود خواهد شد.

 

در پایان این اطلاعیه آمده است، به امید روزی که با ظهور منجی عالم بشریت، ندای آزادی و عدالت‌خواهی و دستورات نورانی اسلام در سراسر جهان طنین انداز شود./1315/د102/ب1

ارسال نظرات