۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۲۶۴۷۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سبک زندگی اسلامی مهم ترین عامل تحکیم بنیان خانواده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر کسی می خواهد خانواده او کانون تربیت باشد باید به عفاف و حجاب و سبک زندگی دینی توجه کرده و آن را الگوی خود قرار دهد.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائم شهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مدیران قائم شهر، با اشاره به بیست و چهارم ذی الحجه و روز بزرگ مباهله، گفت: آمده بودند مقابل خاتم حضرت محمد(ص) سؤوالی بپرسند اما بنا بر لجبازی داشتند چون بنا بر این امر بود دیگر درمان نداشت.

 

امام جمعه قائم شهر بیان داشت: رسول خدا(ص) پاسخ روشن می دادند اما نمی پذیرفتند که فرمان الهی رسید هم یک پیشنهاد جدی و هم یک تهدید بزرگ اگر حق را نمی پذیرند و عزیزانتان را بیاورید من هم عزیزانم را می آورم نفرین کنیم هم دیگر را هرکه بر باطل است به عذاب الهی گرفتار بشود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه تصریح کرد: روز مباهله روز بزرگی بود که معنویت و عزت پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت ایشان در پیشگاه حضرت حق نمایان شد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره بر روز تکریم خانواده و بازنشستگان، بیان داشت: تکریم خانواده و بازنشستگاه به عنوان امری مهم و ضروری بوده که باید به آن توجه ویژه ای شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: غربی ها سعی کردند زنان را هر چه به اصطلاح زینت کرده تر و آراسته تر نشان بدهند تا بتوانند به اهداف و خواسته های خود برسند.

 

امام جمعه قائم شهر تصریح کرد: در جامعه برای تظلیل نفسانی خبیثه این دست کارها را می خواهند ترویج دهند که همگان باید هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب نقشه های شوم دشمنان باشند.


وی با بیان این که دشمنان درصدد هستند بنیان خانواده را از همین رهگذر ویران کنند، گفت: اگر کسی می خواهد خانواده داشته باشد و خانواده او کانون تربیت باشد باید عفاف و حجاب و سبک زندگی دینی را الگو بگیرد و اجرا کند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که تحقق سبک زندگی دینی زمینه ساز سعادت و رستگاری جامعه بشری می شود، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا در راستای تحقق سبک زندگی دینی گام برداریم که اثرات گرانقدری برای زندگی ما دارد.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تقوا محوری امر ارزنده ای است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود، تصریح کرد: همواره باید یاد خدا و مرگ داشته و لحظه ای از آن غافل نشویم که تقرب به خداوند متعال سبب تعالی انسان می شود.

 

امام جمعه قائم شهر با اشاره به این که باید از خداوند منان بخواهیم که ما را در مسیر عبودیت قرار دهد، گفت: باید تلاش کرده و از حضرت حق بخواهیم تا ما را از وسوسه های شیطانی دور نگه دارد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات