۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۲۷۰۳۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان دربیانیه ای؛

آیت‌الله مهدوی‌کنی نمادحقیقی اسلام ناب محمدی بود

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای ضمن تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی، وی را یکی از نمادهای حقیقی اسلام فقاهتی و اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال مرحوم آیت الله مهدوی کنی، با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت، وی را آیتی صالح، فقیهی جامع، خادمی صادق، پدری دلسوز برای مردم، محرومان و یار و یاوری صادق و خالص برای امام، رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی و جامعه دانست.
در متن این بیانیه آمده است: ارتحال عالم عامل، ربانی وارسته، استاد کامل، فقیه بصیر و یار دیرین امام و رهبری و مجاهد بزرگ انقلاب اسلامی، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، موجی از اندوه و غم را در قلب میلیون ها عاشق خاندان اهل بیت، دوستداران انقلاب اسلامی و مستفیضان از نفس گرم خود به وجود آورد و ایران را در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، غرق در عزا و ماتم کرد.
این بیانیه می افزاید: ایشان یاوری صدیق برای نظام، رهبر معظم انقلاب و انقلاب بودند و خدمات کم نظیر و بعضا بی نظیر به انقلاب و کشور در مقاطع حساس و بحرانی مختلف داشتند؛ به یقین خدمات این یار سفرکرده، از اذهان ملت فهیم و رشید ایران، هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
در ادامه این بیانیه آمده است: آیت الله مهدوی کنی تکیه گاهی استوار و استوانه ای عظیم برای نیروهای دلبسته به انقلاب و امام(ره) و رهبری بودند که قطعا از این پس نبود وی بیش از پیش در میان انقلابیون و مردم متعهد و متدین محسوس خواهد بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در این بیانیه با اعلام این که مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی یکی از نمادهای حقیقی اسلام فقاهتی و اسلام ناب محمدی(ص) بود بیان داشت: اخلاص، ساده‌زیستی، فداکاری، عشق به امام و شهدا، ولایتمداری و تبعیت ایشان از ولایت مطلقه فقیه و مقام معظم رهبری کاملاً در وجود ذی قیمت و مبارک ایشان متبلور و مشهود بود.
این بیانیه می افزاید: آیت‌الله مهدوی‌کنی در اندیشه ساخت تمدن بزرگ اسلامی و برقراری حاکمیت اسلام و عدالت و آزادی در ایران اسلامی، مقابله با جریان های سلطه و استکبار جهانی و تلاش برای تحقق منویات امام (ره) و ارتقای رشد و تعالی مردم، خدومی صادق و پدری سخت کوش و خستگی ناپذیر برای ملت بودند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در این بیانیه تصریح کرد: ایشان، شخصیت روحانی باتقوا و سرشار از معنویت بود و در مورد انقلاب، آینده نگری می‌کرد و رشد و تعالی حوزه‌های علمیه و معنویت و عدالت عمومی ، همواره در منویات و برنامه‌هایشان موجود و محرز بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان، ضمن تسلیت رحلت جانگداز این فقیه بصیر به ساحت قدسی حضرت ولی الله الاعظم(عج) مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه، شاگردان آن عالم ربانی، بیت شریف و اخوی معظمشان آیت الله باقری کنی و همه امت بزرگ اسلامی، از ملت فهیم و قدرشناس شهرستان اهواز خواست تا در مراسم یادبود آن عالم مجاهد ربانی حضور یابند./9462/د101/ب2
ارسال نظرات