۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۲۷۷۷۴
آیت الله مهمان نواز:

هدف رسانه‌های دشمن بدبین کردن مردم به فریضه امر به معروف است

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت های رسانه ای دشمن در زمینه امر به معروف و نهی منکر که با هدف انحراف این فریضه الهی انجام می شود، گفت: دشمنان در این حوزه سرمایه گذاری کلانی کرده اند تا با انحراف اذهان مردم به نظام و اسلام آسیب بزنند.
 آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه در دیدار اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، با تأکید بر اجرای صحیح این فریضه الهی در جامعه، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه ای اجرا شود که در مخاطب تأثیر داشته باشد نه آن که تنها سبب ناراحتی وموضع گیری طرف مقابل شود.

 

وی با بیان این که ترویج معروفات و نهی از منکرات در جامعه اسلامی نیازمند راهکار وی‍ژه است، اضافه کرد: در این زمینه باید از اسناد و الگوهای دینی بی شماری که در اختیار داریم بهره برد.

 

آیت الله مهمان نواز در ادامه با اشاره به فعالیت های رسانه ای دشمن در زمینه امر به معروف و نهی منکر که با هدف انحراف این فریضه الهی انجام می شود، خاطرنشان کرد: دشمنان در این حوزه سرمایه گذاری کلانی کرده اند تا با انحراف اذهان مردم به نظام و اسلام آسیب بزنند به همین دلیل هم مردم و هم مسؤولان می بایست هوشیار باشند.

 

وی با یادآوری جنجال رسانه های غربی و ضدانقلاب در مورد اسیدپاشی های اخیر در اصفهان، افزود: در حالی که هنوز عاملان اسیدپاشی و هدف آنها مشخص نشده بود؛ رسانه های ضدانقلاب آن را به حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نسبت دادند تا مردم را نسبت به این فریضه الهی بدبین کنند.

 

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: عامل یا عاملان اسیدپاشی بدون شک انسان هایی جاهل و ظالم هستند که قرابتی با اسلام رحمانی نداشته و باید با دستگیری و محاکمه به سزای اعمال خود برسند.

 

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) استان خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند از طریق ترویج منکرات به خانواده ها و جامعه اسلامی آسیب برسانند.

 

وی با بیان این که امر به معروف در جامعه بسیار راحت تر از نهی از منکر است، افزود: باید مردم و مسؤولان در این زمینه حساسیت بیشتری داشته و به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

 

سردار یوسفعلی زاده خاطرنشان کرد: خانواده ها می بایست در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان هوشیاری و بصیرت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند نقشه های شوم دشمنان در نظام اسلامی اجرایی شود.

 

وی همچنین با اشاره به بررسی مواد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس شورای اسلامی، از نمایندگان خواست تا تحت تأثیر جریان سازی رسانه های نظام سلطه قرار نگرفته و با تصویب محکم این طرح، جامعه را به آرامش برسانند.

 

گفتنی است، هفته نخست ماه محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، این هفته امسال از چهارم آبان( امروز) آغاز شده است./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات