۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۲۸۳۲۹
به مناسبت هفته بسیج دانش‎آموزی؛

برنامه‎های سازمان بسیج دانش‎آموزی خوزستان تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی سپاه حضرت ولی‎عصر(عج) برنامه‎های سازمان بسیج دانش‎آموزی خوزستان به مناسبت این هفته را تشریح کرد.
حجت الاسلام زرشناس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام هادیزرشناس، مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، ظهر امروز، در نشست خبری با اصحاب مطبوعات و رسانه استان که در دفتر مرکزی سازمان برگزار شد، اظهارداشت: در هفته بسیج دانشآموزی برنامه‎های گوناگون فرهنگی و تفریحی برای کودکان و نوجوانان بسیجی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که روز نخست هفته بسیج دانشآموزی با عنوان «دانشآموز بسیجی طلایهدار بصیرت عاشورایی حسینی» است، افزود: در این روز برنامه‎هایی برای بصیرت افزایی و ولایتمداری نوجوانان برگزار خواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی خوزستان به برنامه‎های سپاه حضرت ولی‎عصر(عج) خوزستان اشاره‎کرد و بیان‎داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و ائمه جمعه شهرستان‎ها و اجرای پدافند غیر عامل از نخستین برنامه های این هفته است.

حجت الاسلام زرشناس با بیان این که طرح زنگ استکبار ستیزی در سراسر مدارس استان به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد، ابرازداشت: روز پنج شنبه، 8 آبان ماه به عنوان «شجاعت و آرمان خواهی دانشآموز بسیجی»  نامگذاری شده است.

وی با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در همایش احلی من العسل سخنرانی خواهد کرد، اظهارداشت: دانشآموزان بسیجی در روز پنج شنبه با حضور در بهشت زهرا(س) مزار شهدای عالی قدر انقلاب را غباروبی کرده و با امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.

مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی خوزستان محور برنامه‎های دومین روز هفته بسیج دانشآموزی را اقتدا به مکتب امام حسین(ع) دانست و خاطرنشان کرد: در دومین روز از هفته بسیج دانشآموزی یادواره شهدای دانشآموز در سراسر خوزستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زرشناس روز جمعه به عنوان سومین روز این هفته را به نام «انتظار و عدالت خواهی» معرفی کرد و افزود: در این روز حضور سازمان یافته بسیجیان دانشآموز استان در نماز جمعه و نشست‎های معرفتی با فرماندهان بسیجی را خواهیم داشت.

وی از برگزاری برنامه «احلی من العسل» در روز شنبه دهم آبان ماه خبرداد و خاطرنشان کرد: محور این همایش یکهزار نفری تلاش و کوشش در علم و شهادت در راه دین است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی خوزستان با بیان این که در روز یکشنبه، همایش سرمربیان و دبیران آمادگی دفاعی برگزار خواهد شد، گفت: در این روز نیز دانش‎آموزان بسیجی با خانواده‎های شهدا دیدار خواهند کرد.

حجت الاسلام زرشناس در ادامه افزود: روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه مسابقه نقاشی ویژه کودکان بسیجی با عنوان «اسرائیل رژیم کودک کش» برگزار خواهد شد.  

وی روز سه شنبه را «مقاومت و استکبار ستیزی» عنوان کرد و افزود: دانشآموزان بسیجی اهواز کاروان عزاداری امام حسین(ع) را راه‎اندازی کرده و با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‎دهند و از مستکبران جهان اعلام برائت خواهند کرد.

مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی خوزستان در ادامه به طرح اعزام 68 هزار نفری دانشآموزان خوزستانی به مناطق جنگی در قالب کاروان‎های راهیان نور خبرداد و گفت: خوزستان تاکنون حدود 13 هزار دانش‎آموز در قالب راهیان نور به مناطق جنگی اعزام کرده است./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات