۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۲۸۵۷۷

هدف از بازرسی ادارات اوقاف تکریم عزاداران حسینی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گفت: هدف از بازرسی های انجام شده، سنجش و ارزیابی عملکرد ادارات اجرایی شهرستانها در خصوص تحقق برنامه ها با عنایت به دستورالعمل صادره از سازمان است.
سازمان اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حسین منصوری مسؤول بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امروز گفت: همزمان با اجرای طرح بصیرت عاشورایی تیم بازرسی در دو تیم تشکیل و اقدامات ارزیابی عملکرد ادارات اجرا شد.



وی تصریح کرد: در جهت تکریم مهمانان و عزاداران امام حسین(ع) و با عنایت به اهداف و تدبیر رهبر معطم انقلاب در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و روشن سازی افکار عمومی در خصوص سنت حسنه وقف؛ طرح بصیرت عاشورایی در بقاع انجام و تیم بازرسی نیز جهت نظارت بر چگونگی اجرای دستورالعمل سازمان اقدام به بازرسی و ارزیابی بقاع متبرکه نموده است.


مسؤول بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: هدف از بازرسی های انجام شده، سنجش و ارزیابی عملکرد ادارات اجرایی شهرستانها در خصوص تحقق برنامه ها با عنایت به دستورالعمل صادره از سازمان است.



وی با بیان این که دو تیم بازرسی در این اداره کل تشکیل شده است؛ افزود: مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی نیز خود از کلیه ادارات تابعه بازدید به عمل آورده است.



منصوری متذکر شد: از ابتدای ماه محرم الحرام بالغ بر 14 شهرستان توسط دو تیم بازرسی بازدید و مورد ارزیابی قرار گرفتند.



وی با اشاره به برخی از معیارهای سنجش ادارات تابعه از جمله برپایی خیمه های معرفت، ایستگاه همه واقف باشیم، مشاوره و پاسخ گویی به مسائل شرعی، عملکرد روحانیان و مبلغان، نصب بنرهای مربوط به طرح و نظافت بقعه و ... است گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته دارات اردستان، خمینی شهر، ناحیه یک و دو شهرستان اصفهان در رده خوب واقع شده اند و کار خود را نسبت به سایر شهرستانها به درستی انجام داده اند./939/د101/ب4

ارسال نظرات