۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۲۹۸۶۷
نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت اسلامی صهیونیست‎ها را مجبور به مهاجرت از فلسطین اشغالی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان خواستار استفاده از هر وسیله‌ای در کرانه باختری برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد و گفت: مقاومت اسلامی در نبرد آینده با رژیم صهیونیستی شهرک نشنیان را مجبور به مهاجرت از فلسطین اشغالی می‌کند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان و عضو فراکسيون مقاومت اسلامي لبنان


 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید نواف موسوی، نماینده پارلمان و عضو فراکسیون وفاء للمقاومه لبنان در مراسمی که امروز در منطقه معرکه جنوبی برگزار شد با تأکید بر اینکه تحت هر شرایطی نباید فراموش کرد که رژیم صهیونیستی دشمن اول و آخر لبنان و سایر کشورهای اسلامی است، گفت: با وجود همه اختلاف نظرها و مشکلات داخلی موجود در جهان اسلام، رژیم صهیونیستی خطری مشترک برای مسلمانان و مسیحیان منطقه است.
 

 

وی تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس شریف و هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی نیروهای صهیونیستی را محکوم کرد و اظهار داشت: مسجد الاقصی از مهم‌ترین مقدسات مسلمانان است و بدین ترتیب وظیفه هر مسلمانی است که به دفاع از این مکان مقدس بپردازند.
 

 

موسوی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تلاش دارد که قدس شریف را به پایتخت خود تبدیل کند در حالی که این شهر یکی از شهرهای مقدس خدا و محلی برای زندگی مسالمت آمیز مذاهب و ادیان مختلف است.
 

 

این نماینده پارلمان لبنان خواستار پیگیری نبرد با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از سوی جوانان فلسطینی شد و گفت: کرانه باختری باید به مرکز نبرد با اشغالگران صهیونیست تبدیل شود، به گونه‌ای که ساکنان این منطقه از هر وسیله‌ای برای فشار آوردن علیه رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

 

 

وی با اشاره به پیروزی‌های مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر، افزود: فرماندهان و دولتمردان رژیم صهیونیستی روز گذشته با اظهار نظرهای بی‌ادبانه و خشمگینانه علیه مقاومت نشان دادند که این رژیم در تنگنای شدیدی گرفتار شده است. تنگنایی که از سال 2006 تا کنون  آنها را به شدت گرفتار کرده است.
 

 

نواف موسوی با انتقاد از اظهار نظر یکی از مسؤولان صهیونیستی مبنی بر بازگرداندن لبنان به عصر حجر در جنگ آینده، خاطرنشان کرد: در صورت حماقت رژیم صهیونیستی مقاومت اسلامی کاری خواهد کرد که شهرک نشینان صهیونیست در سرتاسر فلسطین اشغالی مهاجرت به کشورهای دیگر را به ماندن در خانه‌های خود ترجیح دهند./983/ب902/د

ارسال نظرات