۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۳۰۴۹۳
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبرداد؛

برگزاری مسابقات رشد بین طلاب خواهر لرستانی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقات رشد با موضوع فرهنگ و بایسته های اصلاح و ارتقا بین طلاب خواهر لرستانی خبر داد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون فرهنگی، پژوهشی حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که مسابقات رشد میان خواهران طلبه لرستانی برگزار خواهد شد، بیان داشت: نام نویسی خواهران طلبه لرستانی از طریق سامانه آغاز شده است.

وی با اشاره به این که نام نویسی خواهران طلبه تا پایان آذر ماه برای شرکت در این مسابقات ادامه دارد، افزود: طلاب با نام نویسی در سامانه اثرات خویش را برای شرکت در مسابقه ثبت می کنند.

مهرابی در ادامه با بیان این که موضوع مسابقات رشد «فرهنگ و بایسته های اصلاح و ارتقا» است، عنوان داشت: خواهران طلبه با ورود به سایت مقالات تخصصی خویش را در این راستا می توانند ثبت کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که تاکنون پنج حوزه علمیه خواهران لرستان برای نام نویسی در این مسابقات اقدام کرده اند، افزود: خواهران طلبه تاکنون استقبال خوبی برای شرکت در این مسابقات داشته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: خواهران طلبه حوزه علمیه شهرستان کوهدشت، فاطمیه خرم آباد، الزهرای پلدختر، حضرت زهرا دورود و محدثه بروجرد تاکنون در سامانه نام نویسی کرده و اثرات خویش را ثبت کرده اند.

مهرابی با بیان این که داوران این مسابقه نیز از حوزه علمیه خواهران لرستان انتخاب می شوند، یادآور شد: طلاب سطح دو و سه می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت در این دوره از مسابقات رشد به صورت گروهی برگزار می شود و خواهران طلبه می توانند در گروه های دو یا سه نفره شرکت کنند./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات