۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۳۱۲۰۴
مسؤول بسیج طلاب سپاه 15خرداد شهرستان قرچک:

بسیج رفتار علوی و الگوی فاطمی را در جامعه گسترش دهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پیش سراییان فرمانده بسیج طلاب شهرستان قرچک خواستار تبدیل بسیج به یک فرهنگ همگانی شد و گفت: رفتار علوی و الگوی فاطمی باید توسط بسیج در جامعه گسترش یابد.
حجت الاسلام پيش سراييان مسؤول بسيج طلاب قرچك
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام پیش سراییان فرمانده بسیج طلاب شهرستان قرچک در جلسه فرماندهان و اعضای بسیج طلاب این شهرستان، بسیج را امری ضروری دانست و گفت: این لشکر بی ادعای خدا، با نقش آفرینی در همه عرصه ها و میادین نشان داد که واقعا هدفش قرب الهی است.
 
وی از بسیج به بصیرت، ساده زیستی و جهاد یاد کرد و افزود: بسیج یک نیروی جهانی است که دنیا این لشکر را می شناسد و می داند که اهل عقب نشینی نیست.
 
حجت الاسلام پیش سراییان ادامه داد: بسیج باید تبدیل به یک فرهنگ همگانی شود و رفتار علوی و الگوی فاطمی را در جامعه گسترش دهد.
 
وی در پایان افتتاح هرچه سریعتر پایگاه سمیه را خواستار شد تا طلاب های این شهرستان با ایجاد این پایگاه سازمان دهی شوند.
 
در ادامه حجت الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در سپاه قرچک با اشاره به تداوم رسالت پیامبر اکرم(ص) توسط روحانیت گفت: اگر فهم درست روحانیت از رسالت خود و نقش آفرینی روحانیت در طول سال های متمادی بعد از ظهور اسلام نبود؛ قطعاً اسلام و مکتب شیعه در وضع مناسبی نبود.
 
وی حوزه بسیج طلاب را سنگر مقابله با دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: امروز کسانی که می خواهند راهنما باشند باید کسانی باشند که اولین افراد جذب شده در بسیج هستند./804/پ202/ب
ارسال نظرات