۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۳۲۶۸۲
کارشناس دینی:

ریشه داعش تفکر ضد اهل‌بیتی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی گفت: شاخه بزرگتر تکفیری‌ها تفکر ضد اهل بیتی(ع) است و این تفکر شاخه‌هایی دارد که اینها در نهایت مجموعه‌هایی هستند که شیاطین آنها را تعبیه و اداره می‌کنند.
حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمي، کارشناس مذهبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمی، کارشناس مذهبی امشب در مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر در مسجد شهید بهشتی واقع در میدان نبرد تهران، گفت: در وزارت اطلاعات عربستان مرکزی به نام رافض وجود دارد که هدفش لطمه زدن به شیعه است.

 

وی با اشاره به فرمایش امروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که داعش یکی از فروعات تکفیری‌هاست، ابراز داشت: شاخه بزرگتر تکفیری‌ها تفکر ضد اهل بیتی(ع) است زیرا آنها در درجه نخست امیرمؤمنان(ع) و اهل بیت(ع) را کافر می‌دانند و ما را که از آنها دم می‌زنیم را رافضی می‌گویند، درحالی‌که اصالتا رافضی به کسی گفته می‌شود که از جریان باطل خودش را کنار کشیده است.

 

کارشناس دینی تفکر ضد اهل بیتی(ع) را یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین شاخه‌های شجره ملعونه دانست و گفت: تفکر ضد اهل بیتی(ع) شاخه‌هایی دارد که اینها در نهایت مجموعه‌هایی هستند که شیاطین آنها را تعبیه و اداره می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام ابوالقاسمی تفکر ضد اهل بیتی‌(ع) را یک تشکیلات ملحد، خبیث و ملعونه دانست و اظهار داشت: وقتی شیطان از درگاه خدا رانده شد، یک برنامه بلند مدت و یک برنامه کوتاه مدت ریخت؛ تا اکنون که کار را به جایی رسانده که آدم بر شیطان سجده می‌کند و خودش را شیطان پرست معرفی می‌کند.

 

کارشناس دینی، انبیا(ع) و رسولان(ع) را شاخه‌های شجره مبارکه و دشمنان این شجره را شاخ و برگ‌های شجره ملعونه ارزیابی کرد و گفت: هر وقت یک شاخه شجره مبارکه آمده، مقابلش یک شاخه شجره ملعونه آمده است.

 

حجت‌الاسلام ابوالقاسمی با اشاره به آیه شریفه «و اذا ابتلی ابراهیم ربه بکلمات فاتمهن قال انی جاعلک للناس اماما قال و من ذریتی قال لا ینال عهدی الظالمین»، بیان داشت: از معصومان(ع) پرسیدند منظور از «کلمات» در این آیه چیست؟ فرمودند محمد و آل محمد(ص)./956/پ202/ب4

ارسال نظرات