۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۳۲۹۵۱
با سخنرانی آیات علم‌الهدی و موحدی‌کرمانی؛

مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله مهدوی کنی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله مهدوی کنی با سخنرانی آیات علم‌الهدی و موحدی کرمانی خبر داد.
آيت الله مهدوي کني

محمد شرفخانی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز ارتحال عالم مجاهد، آیت الله مهدوی کنی(ره)، تشکل ها و هیأت مذهبی مشهد، یکشنبه 9 آذرماه مراسم گرامیداشتی برای ایشان برگزار خواهند کرد.

 

 

وی با اشاره به این که این مراسم با همکاری تشکل های بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های فردوسی، علوم پزشکی، فرهنگیان و آزاد مشهد برگزار می شود، افزود: این بزرگداشت در مسجد بیمارستان قائم که رهبر معظم انقلاب در دوران انقلاب در این مسجد حضور می یافتند، برگزار می شود.

 

 

وی تأکید کرد: مراسم گرامیداشت یار صدیق انقلاب، امام و رهبری، به همت دانشجویان و طلاب مشهد مقدس، ساعت 12 ظهر روز یکشنبه برگزار می شود و عموم ملت ولایتمدار می توانند در آن حضور یابند.

 

 

شرفخانی در ادامه به تشریح جزئیات این مراسم پرداخت و اظهار کرد: آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس و آیت الله موحدی کرمانی، خطیب جمعه موقت تهران در این مراسم سخنرانی خواهند کرد./820/پ203/ب5

ارسال نظرات