۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۳۳۰۲۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رفع مشکلات اساسی مردم وظیفه اصلی دولت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که وظیفه دولت کار اساسی، مفید و رفع مشکلات مردم است، افزود: خوشبختانه دولت به خوبی این مسأله را مد نظر خود قرار داده و تاکنون نیز قدم های مثبتی در جهت رفع مشکلات عموم مردم برداشته است.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سفر هفته آینده ریاست جمهوری به استان گلستان گفت: خوشبختانه دولت و در رأس آن رییس جمهوری گام های خوب و اثرگذاری را برمی دارند و به یقین باید از انسانی که این گونه کار می کند تشکر کرد.

 

وی با بیان این که وظیفه دولت کار اساسی، مفید و رفع مشکلات مردم است، افزود: خوشبختانه دولت به خوبی این مسأله را مد نظر خود قرار داده و تاکنون نیز قدم های مثبتی در جهت رفع مشکلات عموم مردم برداشته است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: اگر چه در سفر ریاست جمهوری به استان تقاضا ها زیاد است، اما مسؤولان و مردم توجه داشته باشند نیازهای عالی و مطالبات اصلی استان را مطرح و پیگیری کنند.

 

وی با اشاره به کلامی از امیرالمؤمنان علی(ع) مبنی بر اینکه «مردم فرزندان کارهای خوب و شایسته هستند»، تاکید کرد: مسؤولان و مدیران از جایگاه خود برای کارهای اساسی در جهت توسعه شهر و استان استفاده کنند و تلاش کنند در راستای تحول استان به سمت بخش خصوصی بروند و تلاش کنند درها را به روی سرمایه گزاران باز نگه دارند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به هفته بسیج و یادآوری تلاش ها و از خودگذشتگی های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس گفت: این نهاد با تیزبینی و آینده نگری امام راحل تشکیل شد و بقای آن هم باید با حضور مردم و توفیقات الهی ادامه داشته باشد.

 

آیت الله نورمفیدی یادآور شد: در دوران مختلف در فراز و نشیب های گوناگون نظام، مردم به عنوان بسیجی وارد صحنه شدند و از کیان نظام اسلامی و انقلاب محافظت کردند.

 

امام جمعه گرگان همچنین به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و با بیان این که عاشورا یک دانشگاه است، افزود: عزاداری برای امام حسین(ع) زنده نگه داشتن این مکتب و دانشگاه است و ما باید در معرفی آن به جهانیان بکوشیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بزرگترین درس عاشورا برای همه انسان ها توحید در میدان عمل است، بیان داشت: عزاداری های ما باید معنای توحید دهد که همان ارتباط با خدا است.

 

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر این که کربلا تجسم اخلاق و فضائل اخلاقی است، خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) تنها برای ما نیست بلکه برای کل بشریت است و اگر همه انسان ها وارد دانشگاه مکتب حسینی شوند به یقین انسان سازی صورت می گیرد./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات