۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۳۳۲۱۶
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

جریان‌های تکفیری اذهان جهانیان را نسبت به اسلام منحرف می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله سلیمانی، گفت: تکفیری‌ها اسلام را که دین محبت و رأفت است، به عنوان نمادی از خشونت به جهان معرفی کرده‌اند؛ این جریان‌ها اذهان جهان را منحرف کرده‌اند و عملا در اختیار استکبار و صهیونیست هستند.
 نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: بسیج نمونه‌ای از شجره طیبه است که با فرهنگ و اندیشه جامع و پویا مربوط به یک مکان و زمان خاص نیست بلکه در همه زمان‌ها قابل استفاده است.


وی تصریح کرد: از دیدگاه امام راحل بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی نشان دهد از این رو بسیجیان واقعی بدون در نظر گرفتن مسائل مادی وجود خود را وقف خدمت به انقلاب و دین می‌کنند.

 

آیت‌الله سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کنگره جهانی «جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» بسیار کم‌نظیر و باعظمت بود که برگزارکنندگان این کنگره و مکان برگزاری آن یعنی شهر مقدس قم از ویژگی‌های ممتاز آن بود، حیات اسلام در پرتو برگزاری چنین کنگره‌هایی است.


وی ادامه داد: تکفیری‌ها اسلام را که دین محبت و رأفت است، به عنوان نمادی از خشونت به جهان معرفی کرده‌اند؛ این جریان‌ها اذهان جهان را منحرف کرده‌اند و عملا در اختیار استکبار و صهیونیست هستند بنابراین جوانانی که به گروه‌های افراطی ملحق می‌شوند باید توسط علما نجات یابند.


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تأکید کرد: این جریان‌های تکفیری که ادعای مسلمان ‌بودن دارند چرا تیری به سمت اسراییل شلیک نمی‌کنند در حالی که غزه مظلوم در پنجاه روز به تنهایی با صهیونیست‌ها جنگید./831/پ202/ب4

ارسال نظرات