۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۳۳۲۷۲
امام جمعه صائین قلعه زنجان:

داعش در صدد انحراف بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان صائین قلعه زنجان با اشاره به این که داعش مزدور روباه پیر یعنی انگلیس استٰ گفت: جریان تکفیری و افراطی داعش یک جریان بسیار خطرناک بوده و در راستای اسلام هراسی و انحراف موج بیداری اسلامی در جهان حرکت می کند.
حجت الاسلام موسوي نيا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام سید سجاد موسوی نیا، امام جمعه شهرستان صائین قلعه زنجان، امروز در جمع مردم این شهر با اشاره به مضرات سبک زندگی غربی گفت: زندگی به سبک غرب که در آن گرایش به تنوع طلبی و استفاده از وسایل مادی که در صدد تولید نیاز های کاذب است و به مصرف گرائی اصالت بی حد و اندازه می بخشد مضرات بسیاری را به دنبال دارد.

وی در ادامه سبک زندگی اسلامی را متکی بر ارزش های انسانی و اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: زندگی به سبک اسلام بر محور اعتقادات، اخلاقیات و وظایف عملی استوار است از این رو مطابق فطرت انسانی بوده و برای همه رفتارهای انسانی برنامه دارد و معتقد است با قناعت و رضایت به تقدیر الهی تلاش و پرهیز از اسراف و تکیه بر ارزش های اسلامی می توان به دور از مصرف گرایی و تجملات، زندگی بسیار سالم و خوبی داشت.

امام جمعه صائین قلعه در ادامه با اشاره به اجلاس علمای اسلام در قم بر علیه جریانات تکفیری تصریح کرد: شکی نیست که جریان تکفیری و افراطی داعش یک جریان بسیار خطرناک بوده و در راستای نقشه های روباه پیر یعنی انگلیس مبنی بر اسلام علیه اسلام یا مذهب علیه مذهب حرکت می کند.

این مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: جریانات تکفیری در صددند تا چهره زشت و خشن از اسلام و مسلمین به دنیا نشان دهند که همان اسلام هراسی است و به دنبال آن نقشه انحراف موج بیداری اسلامی در جهان را در سر می پرورانند.

وی در ادامه وحدت گفتمانی را راه حل اصلی از بین بردن اختلافات فِرق اسلامی دانست و گفت: امید است همه ممالک و فرق اسلامی با گفتمان سازی وحدت و یکپارچگی و استفاده از تمام قدرت خویش برای از بین بردن دشمنان اصلی و واقعی خود، اسرائیل و آمریکا بکوشند.

حجت الاسلام موسوی نیا در پایان با اشاره به مذاکرات هسته ای از قاطعیت و ایستادگی تیم مذاکره کننده قدردانی کرد و افزود: تمدید مذاکرات نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست و به فکر تامین منابع خود و صهیونیست ها است لذا راه حل مشکلات اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی و کارجهادی و توجه به ظرفیت های داخلی است. /949/پ202/ب

ارسال نظرات