۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۳۳۷۷۲

رییس‌ جمهور وارد استان گلستان شد

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور روز سه شنبه با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و دیگر مقامات ارشد محلی استان گلستان، وارد گرگان شد.
ورود رييس جمهور به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در ادامه سفرهای خود به استانهای کشور، روز سه شنبه با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و دیگر مقامات ارشد محلی استان گلستان، وارد گرگان شد.

 

در مراسم استقبال رسمی از کاروان تدبیر و امید، پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی، رییس جمهوری از یگان حاضر در فرودگاه گرگان سان دید.


دکتر روحانی قرار است تا ساعتی دیگر در اجتماع مردم این استان در گرگان سخنرانی کند.


رییس جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم ،نشست‌هایی با ایثارگران، برگزیدگان و نخبگان و نیز علمای استان گلستان خواهد داشت.


در این سفر نیز همانند سفرهای پیشین کاروان تدبیر و امید، جلسه توسعه استان با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و جلسه شورای اداری استان گلستان به منظور بررسی نحوه جذب مشارکت مردمی برای اجرای طرح‌های توسعه، برطرف کردن موانع اداری و تعیین چشم‌انداز این استان برگزار می‌شود.


یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سفر دو روزه رییس‌ جمهوری به استان گلستان حضور در مراسم افتتاح راه‌آهن اینچه‌برون است. این راه‌آهن روز چهارشنبه با حضور روسای جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقستان افتتاح خواهد شد.


در این مراسم وزرای راه هشت کشور، یادداشت تفاهم امضاء خواهند کرد.

 

دولت برنامه گسترده ای را برای توسعه و رونق استان گلستان دارد
رییس جمهوری روز سه شنبه در فرودگاه گرگان اعلام کرد که دولت برنامه های گسترده ای را برای توسعه و رونق بیش از پیش استان گلستان در دستور کار دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در گفت و گو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از سفر کاروان تدبیر و امید به استان سرسبز و زیبای گلستان و دیدار با مردم دلاور و سخت‌کوش این استان، گفت: پیش از این سفر جلساتی در تهران با حضور وزرا و استاندار گلستان برای بررسی نیازهای استان و مطالبات مردم برگزار شد و این سفر دو روزه فرصت مغتنمی برای بررسی مجدد این موضوعات است تا مواردی که باید در طول سال‌های آینده مورد توجه قرار گیرد به اطلاع مردم برسانیم.


رییس جمهوری با اشاره به افتتاح راه‌آهن ایران، ترکمنستان و قزاقستان در روز دوم سفر، گفت: این خط راه‌آهن که ایران را به کشورهای آسیای مرکزی متصل می‌کند، برای توسعه این استان و ایران اهمیت زیادی دارد و کریدور جدیدی است که شمال و جنوب منطقه را به یکدیگر متصل می‌کند و تأثیر بسزایی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.


دکتر روحانی را در این سفر دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ارشد رییس‌ جمهوری، معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید، دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت دینی و مذهبی، معاون رییس‌ جمهوری در امور زنان و امور خانواده، معاون رییس جمهوری در امور مجلس، مشاور فرهنگی، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، مشاور رسانه‌ای رییس‌ جمهوری و وزرای کشور، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، نیرو، راه را همراهی خواهند کردند. /924/د102/ج

 

ارسال نظرات