۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۳۴۰۷۰

تأکید آیت الله نورمفیدی بر توجه جدی دولت به بخش کشاورزی گلستان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، کشاورزی را یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی استان اعلام کرد و افزود: متأسفانه کشاورزی با شرایط موجود در این استان دیگر صرفه اقتصادی ندارد.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امشب در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور برگزار شد با اشاره به سابقه طولانی این منطقه در کشت پنبه بر ضرورت احیای این گیاه تأکید کرد و گفت: در صورت احیای پنبه شاهد رونق اقتصادی در منطقه خواهیم بود.

 

وی کشاورزی را یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی استان اعلام کرد و افزود: متأسفانه کشاورزی با شرایط موجود در این استان دیگر صرفه اقتصادی ندارد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بسیاری از زمین های کشاورزی به دلیل عدم اقتصادی بودن به فروش می رسد، تصریح کرد: باید با جلوگیری از این مسأله فکری اساسی شود.

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان را فرصتی مناسب برای بررسی مشکلات و همچنین تصمیمات مناسب برای رفع آنها دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصمیماتی که از سوی هیأت دولت گرفته می شود شاهد توسعه و رونق اقتصادی این استان باشیم.

 

امام جمعه گرگان، افتتاح خط ریلی شرق خزر را پروژه ای مهم در جهت توسعه اقتصادی منطقه دانست و تصریح کرد: با بهره برداری از این خط ریلی شاهد تقویت روابط بین سه کشور خواهیم بود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که موافقت رییس جمهور با ایجاد منطقه گردشگری جزیره آشوراده یک اقدام ارزشمند بود، تصریح کرد: پس از ده سال بالاخره قفل کلید این منطقه از سوی کلید دولت تدبیر و امید باز شود.

 

وی ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان را یک ضرورت مهم دانست و بیان داشت: به حتم پروژه های مهم اقتصادی در این استان نظیر پتروشیمی می تواند زمینه توسعه استان و همچنین رفع بیکاری را فراهم کند./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات